تاریخ : 1403,یکشنبه 26 فروردين14:21
کد خبر : 109766 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

برگزاری اردوهای سیاحتی، زیارتی و درمانی جانبازان



فاش نیوز - مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست شرکت سلامت کوثر از آخرین دستاوردها و اقدامات در حوزه خدمات به ایثارگران خبر داد.
 
برگزاری اردوهای سیاحتی، زیارتی و درمانی جانبازان / امکانات سلامتی در راستای ارتقاء سطح نشاط و شادابی خانواده معظم ایثارگران

 به گزارش روابط عمومی شرکت سلامت کوثر و به نقل از ایثار، علی اصغر  عظیمیان، مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست شرکت سلامت کوثر در خصوص  آخرین دستاوردها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این حوزه  گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد 5 همایش در مراکز مختلف  برای جانبازان و خانواده‌های این عزیزان برگزار شد.  
وی افزود: در سال ۱۴۰۲، برنامه و همایشی برای جانبازان کانادین  و  5 همایش در مراکز مختلف  برای جانبازان و خانواده‌های جانبازان برگزار شد. این برنامه در سال  1403 استمرار دارد. با پایان ایام ماه مبارک رمضان نیز برای بانوان  ضایعه نخاعی برنامه اردویی داریم که  در شیراز و مشهد برگزار می‌شود.  
عظیمیان ادامه داد: با توجه به افزایش ماموریت‌های شرکت سلامت کوثر، بازدیدهای  سرزده و میدانی در سال ۱۴۰۲، به همراه معاون سلامت سازمان سلامت کوثر ، از مراکز درمانی تابعه در راستای  بهبود خدمات کیفی ایثارگران گرامی انجام شده است که نظارت بر مراکز درمانی  همچنان  در سال 1403  به دفعات مختلف  ادامه دارد. 
مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست شرکت سلامت کوثر با اشاره به بحث کار درمانی برای جانبازان گفت: امکانات مراکز کار درمانی به روز شده است و فعالیت‌هایی نظیر نقاشی، سفال گری، چرم دوزی و تقریح درمانی، موسیقی درمانی، آموزش‌های فردی و گروهی با هدف ارتقاء سطح شادابی و نشاط در بیمارستان‌های روانپزشکی انجام می‌شود.