تاریخ : 1403,دوشنبه 27 فروردين14:20
کد خبر : 109789 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

وعده‌ صادق!


وعده‌ صادق!

امان‌الله دهقان فرد

فاش نیوز - قبلا بارها گفته و این وعده را داده بودیم، روزی فرا خواهد رسید که انتقام خون های پاکِ همه‌ی دانشمندان، سرداران، شهیدان و دلیرانمان را از بانیان، عاملان و ضاربان خواهیم ستاند. امروز هم با صدای بلند می گوییم هر کَس نیت تجاوز به آب و خاک اهورائیان عاشورایی را در ذهن بپروراند و یا عملی علیه فرزندان منسوب به امیرمؤمنان و پیروان راستین خاتم رسولان انجام دهد، قطعا با سخت‌ترین شکل ممکن مورد مجازات پاسداران، دریا دلان و سرداران نَهضت آخرالزمانی قرار خواهد گرفت.

همه‌ی مایان، در این لحظات حساسِ زمانیِ پیش از ظهور، با تمام نیرو و توان در پشت رزمندگانمان قرار گرفته و برای دفاع از وطن و حریمِ سرزمین بزرگ و افتخار زایمان، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نمود.

به وعده‌ی صادقِ پروردگار جهانیان، امامان و رسولان مبنی بر شکست ظالمان ایمان راسخ داریم و مطمئن هستیم اگر خدا اراده بفرماید، جهان بزودی بدست با کفایت مستضعفین اداره گردیده و ندای ملکوتی آن یار محرومان بر خانه ی خدا و کلّ دنیا طنین انداز خواهد شد. ان‌شاءالله

برای عزیزانمان، دست به دعا بر می داریم و از خدای بزرگ پیروزی همه رزمندگان بویژه پاسداران، ارتشیان و سایر گمنامان عرصه‌ی امنیت و حافظان مرزهای جغرافیای داخلی و خارجی مان را طلب می نماییم.

خداوندا خود حافظ و نگهدارشان باش، دشمنان شان را خوار و ذلیل بفرما و فرمانده اعلایِ متصل به مولایمان صاحب العصر و الزّمان را تا ظهور پُر نورِ ذخیره ات سلامت بدار. آمین.  

۲۶/فروردین ماه/۱۴۰۳

|| امان‌الله دهقان فرد