تاریخ : 1403,یکشنبه 26 فروردين18:46
کد خبر : 109790 - سرویس خبری : اخبار

سری دوم ماجراهای ساختمان جدید بنیاد شهید!


سری دوم ماجراهای ساختمان جدید بنیاد شهید!

یعنی چه که کسی در بنیاد باشد یا نباشد، روز یا شب باشد، نیاز به گرما و سرما باشد یا نباشد، سیستم طوری تعبیه شده که همه طبقات...

فاش نیوز - ساختمان جدید بنیاد با کلی هزینه چند صد میلیاردی بالاخره آماده و نزدیک به یک سال است که به بهره برداری رسیده  و بگذریم از معایب بسیار زیادی که دارد.
به یکی از معایب خیلی بزرگ اشاره می کنم که مطمئن هستم دل هر شنوده ای را به درد خواهد آورد.


جهت پیگیری کاری به بنیاد مراجعه کردم و بعد از هزار مصیبت در پارکینگ ۳_ پارک کردم چون طبقه ۱_ مخصوص مدیران بنیاد و طبقه؛ ۲_ برای کارمندان بنیاد؛ ۳_‌ برای ایثارگران و ولی‌نعمتان انقلاب می‌باشد و اصلا نور خوبی ندارد و کلی گرد و خاک دارد و هوای مناسبی ندارد.
رفتم طبقه مربوطه برای پیگیری کارهایم، دیدم همه چراغ های راهروهای طویل روشن است. در حالی که بقدری ساختمان شیشه ای و روشن است که نیازی به روشنایی ندارد و به داخل اتاق‌ها رفتم که تعدادی از پرسنل مرخصی بودند ولی لامپ ها و روشنایی کل سالن روشن بود. از طرفی چیلرهای همه ساختمان روشن بود و در هیچ کجای طبقات کلیدی برای روشن یا خاموش کردن لامپ ها و چیلرهای سقفی وجود نداشت.
از کارمندان سوال کردم چطوری روشن و خاموش می‌شود، گفتند از صبح ساعت ۵ تا شب ساعت ۱۰ یکسره روشن است و هیچ کلیدی برای روشن و خاموش ندارد و کلی متاسفانه انرژی هدر می رود و کارمندان هم از این موضوع ناراحت هستند.
چند باری هم آخر شب ساعت ۱۱ به بعد از جلوی بنیاد رد شدم و دیدم همه چراغ های طبقات روشن است.
یعنی چه که کسی در بنیاد باشد یا نباشد، روز یا شب باشد، نیاز به گرما و سرما باشد یا نباشد، سیستم طوری تعبیه شده که همه طبقات روشن می‌باشد و پیش‌بینی می‌شود با توجه به گرانی هزینه های مصرف برق، به جرأت می‌توان گفت ماهیانه بالای صدها میلیون تومان پول قبض برق خواهد بود.
خداوکیلی پول قبض ها از کدامین اعتبار پرداخت می‌شود؟
حتی اگر از بودجه اعتبارات مربوط به ایثارگران هم هزینه نشود، آیا مصداق اسراف نیست؟
بنیادی ها که به فکر این‌همه اسراف نیستند و اصلا به فکر رفع آن هم نیستند؛ آقایان مسئول شرکت برق، شما که اینهمه به مردم سخت می‌گیرید و مرتبا تذکر می‌دهید که مواظب مصرف برق باشید و کم مصرف کنید تا مواجه با قطعی برق نشوید، لطفا به این همه مصرف بی رویه رسیدگی نمایید.

|| امضا محفوظ