تاریخ : 1403,دوشنبه 03 ارديبهشت17:37
کد خبر : 109998 - سرویس خبری : مقاومت اسلامی

در اقدامی نسنجیده و مشکوک صورت گرفت

حذف تمثال حضرت امام در نشست رسمی دولتی!


حذف تمثال حضرت امام در نشست رسمی دولتی!

چنین اقداماتی پیش از این بارها نگرانی و عتاب رهبر معظم انقلاب را برانگیخته و ایشان به کرات در باره خطرات به فراموشی سپردن نام و یاد و یادکرد بنیانگزار کبیر انقلاب...

فاش نیوز - اقدام مشکوک و نکوهیده حذف تصویر حضرت امام از بنر نشست مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با خبرنگاران نگرانی خشم و اعتراض ناظران را برانگیخت.
به گزارش خبرگزاری ها، همزمان با افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان، نشست خبری اردشیر سعدمحمدی، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با حضور جمعی از خبرنگاران، حذف عکس حضرت امام خمینی و جایگزینی آن با تصویری از رئیس جمهور در محافل سیاسی رسانه ای بحث‌برانگیز گردیده و موجب خشم و انزجار دلسوزان از این اقدام شده است.
این در حالی است که چنین اقداماتی پیش از این بارها نگرانی و عتاب رهبر معظم انقلاب را برانگیخته و ایشان به کرات در باره خطرات به فراموشی سپردن نام و یاد و یادکرد بنیانگزار کبیر انقلاب بی بدیل اسلامی ابراز نگرانی و خطر کرده اند.
همچنین رئیس جمهور محترم نیز که در طول سالیان اخیر در جایگاه های بالای نظام داشته و دارند نشان داده اند فردی ولایی و انقلابی و وارسته اند که شخصا با اینطور مسائل مخالف است و در صورت اطلاع، حتما برخورد خواهند کرد. اینطور موارد نوعا توسط افراد دارای انگیزه های شائبه‌دار است که برای خودشیرینی و کسب جایگاه به اینطور امور دست می زنند.
 

حذف عکس امام خمینی، رئیسی جایگزین شد

حذف عکس امام خمینی، رئیسی جایگزین شد

حذف عکس امام خمینی، رئیسی جایگزین شد