تاریخ : 1403,پنجشنبه 06 ارديبهشت17:46
کد خبر : 110091 - سرویس خبری : اخبار

آقای قاضی‌زاده به داد مادرت نمی‌خواهی برسی؟!


آقای قاضی‌زاده به داد مادرت نمی‌خواهی برسی؟!

یکی مثل شما بی‌مسئولیت و یکی مثل اصحاب کریمی که روی خون شهدا پا می‌گدارید. یک خانه در پرند، پروژه یاس پرند به ما می‌خواهند بدهند؛ خون ما را در شیشه کرده اند و ...

فاش نیوز - آقای قاضی زاده، من همسر یک شهید هستم. 66 سالم است. شاید جای مادرت حساب شوم. می‌خواهم بدانم تو برای مادرت ارزش قائل هستی؟

از من بزرگتر مادران شهدا و همسر شهید وجود دارند ولی نمی‌دانم چرا اینقدر در برابر خانواده شهدا، مخصوصا همسران آنها که در سن 18 تا 25 سالگی بیوه شدند و یادگارهای شهید را - که اکثرا همسن و سال شما می‌باشند - بزرگ کردند، یک‌ذره به ما که خانه‌ای نداریم و مستاجریم فکر کردی که 3 سال است بازیچه دست شما و بنیاد شهید تهران بزرگ شده ایم؟

یکی مثل شما بی‌مسئولیت و یکی مثل اصحاب کریمی که روی خون شهدا پا می‌گدارید. یک خانه در پرند، پروژه یاس پرند به ما می‌خواهند بدهند؛ خون ما را در شیشه کرده اند و برای ما کیسه دوخته اند.

به داد مادرت نمی‌خواهی برسی؟ نگذار مادرت نفرینت کند؛ که روز خوش نمی‌بینی. بیا گوش اصحاب کریمی را بگیر و بگو حق این مادران، که فرزندان خود را در راه انقلاب و خاک ایران دادند تا شما سود ببرید! را ادا کند. نفرین خدا بر هرکس که به داد اعضای پروژه نمی‌رسد.

من نماینده 288 نفر از فاز یک این پروژه هستم. نگذار آبروی مادرت برود و من خوار شوم در مقابل اعضا؛ که به من امید بستند.

قربان پسرم طیبه قاضی زاده!

|| طیبه صدوقی