تاریخ : 1403,شنبه 08 ارديبهشت13:45
کد خبر : 110098 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

شکوائیه‌ای از دیار کردستان

غیر از کارشکنی و ضدیت با جامعه ایثارگری هیچ!



فاش نیوز - بی‌نهایت سپاسگزاریم از تشکل‌های هشت‌گانه ایثارگران و در کل، شبکه ملی ایثارگران در رابطه با اقدام بسیار ضروری در خصوص عزل آقای قاضی‌زاده هاشمی از ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران که به حق در دو سال گذشته غیر از کارشکنی و ضدیت با جامعه ایثارگری هیچ نقشی در ارتقای خدمت به ایثارگران نداشته.

بنده در کردستان ساکن هستم. این آقا حتی در انتخاب مدیران کل نیز متاسفانه خیلی ضعیف عمل کرده و از کسانی استفاده کرده که حتی الفبای ایثار و شهادت را بلد نیستند و حتی شخص معرفی شده مورد قبول استاندار و معاونینش نیست.

در این میان فقط و فقط جامعه ایثارگری است که هیچ مأمن و پناهگاهی برای خود ندارد و جایگاه ایثار و شهادت در پایین‌ترین نقطه قرار دارد؛ به طوری که جایگاه معلولین و  افراد تحت پوشش  کمیته حضرت امام (ره) بسیار بالاتر از جامعه ایثارگری در استان کردستان است.

لذا در خواست داریم از تمامی مسئولین رده‌بالای نظام و از رئیس محترم جمهوری که هرچه سریع‌تر نسبت به عزل آقای قاضی‌زاده هاشمی اقدام و نسبت به معرفی جناب آقای اوحدی که بحق حامی خانواده معظم شهدا و ایثارگران است اقدام نمایند؛ تا جامعه ایثارگری این‌بار نیز از دست این ضدایثارگرها رهایی یابند. 

|| جانباز70 درصد از جامعه ایثارگران کردستان