تاریخ : 1403,شنبه 08 ارديبهشت14:21
کد خبر : 110101 - سرویس خبری : ایثارگران

از عدالت و انصاف خارج نشویم!


از عدالت و انصاف خارج نشویم!

رئیس بنیاد باید بداند به سازمانی پا گذاشته که افتخار نوکری بازماندگان شهدا، مجاهدین رنجور به واسطه آسیب‌دیدگی‌های جسمی و روحی و آزادگان حبس کشیده در زندان‌های دژخیم را دارد...

یوسف مجتهد

فاش نیوز - بارها گفته‌ام اکثر کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران، نیروهای ارزشی و همراه با فرهنگ ایثار و شهادتند، چون بخش عمده‌ای از آنان ایثارگر و از خانواده ایثار هستند.

در یک سازمان هر چند هم که انقلابی باشد راهبرد خود را از راس سازمان می‌گیرد. اگر رهبرِ سازمانی مثل بنیاد انسانِ متخصص متعهدِ دلسوزِ صبورِ با برنامه باشد می‌داند چگونه سازمان را هدایت کند و با مدیریت آگاهانه‌ی برخاسته از متن انقلاب و تحت رهنمودهای امامین انقلاب این نهاد عصمت و طهارت را که پایگاهی اصیل و ریشه‌دار است، در مسیر حرکت آرمانی شهدا و ایثارگران حفظ و پاسداری کرده و ارتقاء دهد.

رئیس بنیاد باید بداند به سازمانی پا گذاشته که افتخار نوکری بازماندگان شهدا، مجاهدین رنجور به واسطه آسیب‌دیدگی‌های جسمی و روحی و آزادگان حبس کشیده در زندان‌های دژخیم را دارد یعنی محبوب‌ترین انسان‌ها نزد خدا.
لذا تاج نوکری این جمع که اکثر آنان نزد خداوند ارج و قرب دارند را مفت و بی‌دلیل به کسی نمی‌دهند، لیاقت اولیه می ‌خواهد که حتما" هر رئیسی در ابتدا دارد. اما ادامه این لیاقت به خود او بستگی دارد که چه درکی از جایگاهی که در آن منصوب شده داشته‌باشد. می‌دانند به کجا پا گذاشته‌اند، چقدر این مکان حرمت دارد، شهدا بر اعمال و رفتار خادمین در این نهاد نظاره‌گرند، با شادی مراجعین شاد و از ناراحتی آنها خشمگین می‌شوند.
انسان دُگمِ یکدنده‌ی خودخواهِ لجوجِ خودرأی به درد چنین سازمانی نمی‌خورد.

|| یوسف مجتهد