تاریخ : 1393,چهارشنبه 27 فروردين16:00
کد خبر : 26477 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

هلدینگ خلیج فارس قوانین ایثارگری را اجرا نمی کنند



فرزند شهید - سلام. بنده فرزند شهید شاغل قراردادی در یکی از پتروشیمی های زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس هستم که علیرغم مکاتبات فراوان با مدیریت شرکت ( قبل و بعد از خصوصی شدن) , متاسفانه به دلیل بی اعتنایی و اهمال مدیریت شرکت , از امتیازات مقرر در قانون جهت فرزندان شاهد اعم از تبدیل وضعیت استخدامی , ماموریت آموزشی , تامین 100 در صد هزینه درمانی و ... محروم مانده ام.

حتی با مدیران ارشد بنیاد شهید ووزارت نفت هم مکاتبه نموده ام که تاکنون بعد از بیش از 3 سال پیگری هنوز به نتیجه ای نرسیده ام.

شایسته است عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی ( بخصوص صنعت پتروشیمی که بیشترین سهم در خصوصی سازی دارند) در خصوص اجرای قوانین مرتبط با ایثارگران از سوی مراجع ذیصلاح مورد نظارت وارزیابی جدی قرار گیرد.

شایان ذکر است علرغم وجود مصوبات ( مجلس , هیات دولت , تدوین مقررات اداری شرکت ملی صنایع پتروشیمی) , مدیران شرکت های پتروشیمی از قدرت لایتناهی برخوردارند و به راحتی طبق سلیقه شخصی و با سینه ای ستبر از اجرای قوانین سرپیچی می کنند و هیچکس هم جوابگو نیست ( یعنی جرات نمی کند جواب دهد). مسئولین اشتغال بنیاد هم به جای پیگیری جهت رفع مشکل وارائه راهکار , با گفتن یک جمله که "نمی شود" خود را راحت و به طور کلی صورت مساله را پاک می کنند.