تاریخ : 1393,چهارشنبه 27 فروردين19:11
کد خبر : 26488 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

پاسخ یک روشن بین



روشن بین - خدایا ! تورا شکر که میان جمعی هستم که بهترین خیر یعنی صراط المستقیم و بصیرت را از درگاه تو برایم طلب می کنند هرچند با هم اختلاف نظر داریم . از درگاه تو می خواهم به حق این هم دلی ما ، اختلاف نظر ها را نیز آن چنان مبدل کنی که ایثارگران با عزمی مصداق بنیان مرصوص با هدایت مقام معظم رهبری به جامعه ی نبوی با عدالت علوی برسند . مفتخرم که بگویم رسیدن به بصیرت و قرار گرفتن در راه راست در مباحثه با امثال شما حاصل می شود . مفتخرم  که  ختم کلاممان به ولایت است .

حالا که با بیان نظرات بنده را مستفیض کردید ، لطفا به خاطر ایجاد همدلی بیشتر یکبار دیگر عرایض بنده را از نظر بگذرانید . اصلا دیدگاه های مرا نسبت به جامعه ی ایثارگران مرور کنید . انصافا توجه به مطالبات قانونی ، برحق ، پایمال شده ، فراموش شده و در خور شان ایثارگر ، در خط خط نظرات من دیده نمی شود ؟ این من نیستم که هم صدا با شما اما متواضعانه از نخبگان و   مدیرا ن و مدبران جامعه ایثارگران می خواهم بیشتر همت کنند به خدا خیلی زود دیر می شود؟

1- متشکرم که تا اینجا با هم تشریک نظر داریم . فقط یک اختلاف جزیی هست ... که من جسارتا معتقدم کسی می تواند این حق بر زمین مانده را (( که در اثر مرور زمان به نمادمظلومیت مضاعف وجود ایثارگر شده )) برای جامعه ایثارگر استیفاء نماید که در سه حوزه دلش به حقیقت منور به ارزش های ایثارگران باشد نه با استفاده ابزاری از آن ها بعد از رسیدن به  پست و مقام ، عهد و پیمان یادش برود . وجدانا تا به حال این طور نبوده ؟   بی شک عده ای از کارگزاران در حال خدمت صادقانه هستند اما سوال اساسی این است چرا زحمت دلسوزان به چشم نمی آید ؟

2- رنج و اندوه بی مروتی امثال زنجانی ها و بالاتر از او را تسکین می دهیم با بصیرت افزایی کلام مقام معظم رهبری که در باره ریزش ها و رویش های نظام اسلامی ایراد فرمودند . بابت وجود این افراد شرمنده ایم  اما گریزی از آن نیست . امان از نفس اماره بالسوء . فقط در باب بصیر شدن بنده بفرمایید : چه کنیم که زنجانی ها از راه سیاست  بیت المال را غارت نکنند ؟

خوب . حالا ممکن است بعضی ها از ظرف افکار من بوی آش شله قلمکار حس کنند . که این هم  بد نیست .  چون استشمام بوی آش از افکارم ، خیلی بهتر از استشمام بوی ... اما امید دارم کسی پیدا شود با خرد و دانایی بیشتر خود ،  بیان الکن مرا آن چنان پرورش دهد که مقصود مرا بهتر تقدیم جامعه ایثارگر نماید .  انشاءا...