تاریخ : 1393,جمعه 29 فروردين15:31
کد خبر : 26501 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

طرح یک شبهه درباره جبهه جانبازان



خدایار - به نام خدا. برادر بزرگوار ، جناب دکتر رحمانی ، سخنگوی محترم جبهه جانبازان!

سلام علیکم . سعادت گرچه بی رنگ است ، اما بدانید ارادت هم چنان باقی ست . عرضی دارم که قبل از بازگو کردن آن ، از درگاه خداوند متعال طلب عفو می کنم به خاطر چند جمله ای که مجبورم برای روشن شدن موضوع بنویسم . زیرا که تعهد کرده بودم استقامت را از پروانه بیاموزم ، آن چنان که آن سوخته را جان شد و آواز نیامد . می نویسم برای آن که بدانی چه کسی با شما سخن دارد . پس جوری می گویم که تعهدم را با خدا نشکسته باشم .

سوز دل من از کم لطفی ها زیاد است . آن قدر که اگر گویم زبان سوزد . پنهان کردنش هم سخت است اما نمی ترسم که مغز استخوان سوزد ، به خاطر این که : دردم نهفته به ز مدعیان بی خبر ... ، بعد آن که می دانم

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست

آن جا جز آن که جان سپارند ، چاره نیست

اما شرایط به سمت و سویی می رود که معتقدم : زمان ، زمان حمایت و یاری است از ولایت مداران ولی نوع هوشیارانه ، آگاهانه و خردمندانه اش بهتر است .

آقای دکتر ! باور دارم این حرف های غیرمنصفانه ، در شان جبهه جانبازان نیست . مبادا این حرف ها قلب شما را مکدر کند . می دانی که گل وجود شیعه را به مظلومیت سرشته اند !

برای شما نخبگان جامعه ی اسلامی و ایثارگری ، درک دغدغه ی من نباید سخت باشد که می گویم : در فضای آلوده به شک و شبهه شخصیت های عالی مقام چون « ربیع بن خثیم » تاب نیاوردند چه برسد به من و ما !

لذا ضمن آن که اعلام می دارم جبهه جانبازان مورد تایید و حمایت من است حتی اگر بقول بعضی ها از 4نفر تشکیل شده باشد (؟؟؟؟؟؟) ، اما عاجزانه هم از محضر شما استدعا می کنم نسبت به بعضی حرف های شبهه برانگیز روشنگری نمایید .

حضرت امیرالمومنین (ع) ، که در هر فرصتی به زدودن آثار مخرب شبهه ها اقدام می کردند و کتاب نهج البلاغه یادگار آن روشنگری هاست ، عاقبت در محراب نماز به شهادت رسید ، در حالی که عده ی کثیری از مسلمانان با تعجب از هم می پرسیدند : مگر علی (ع) نماز می خواند!

راه دور نرویم . مقام معظم رهبری که سالهاست زبانشان به بصیرت افزایی تکلم می کند درباره همه نوع شبهه : تهاجم فرهنگی ، رویش و ریزش ها ، خودی و غیر خودی ، استحاله و دگراندیشی ، لبخند معنا دار دشمنان و... باز هم افکارجامعه حتی خواص در مقابل فتنه ها متحیر می مانند .

سخنگوی محترم جبهه جانبازان

بعضی ها درمخالفت با هراقدام جبهه ، سرنخ هایی می دهند که به ظاهر درست و موجه می آید . بلندی این صداها آنقدر است که برای ما ایجاد شبهه کند . بنابراین ارادتمندانه عرض می کنم : طلب توضیح و روشنگری را برای افزایش و استحکام تعهد ، ایمان ، اعتقاد و ارادت خود به جبهه می خواهیم . چه آن که پیامبر بزرگ خدا ، حضرت موسی هم از خدا به همین دلیل ، بینه روشن خواست . از شما و سایر موسسین جبهه جانبازان انتظار دارم این خواسته مهم را برآورده سازید . باتشکر

ومن ا... التوفیق