تاریخ : 1393,شنبه 30 فروردين18:32
کد خبر : 26524 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

دوی ماراتون وام!



محسن جانباز20درصد 21- به نام خالق جهان و آدم های توش. جالبه! بخونیدش..حتما"درجریان وام مسکن جدید به جانبازان هستید. منم تا شنیدم خوشحال شدم وخواستم اقدام کنم. 60میلیون چون تو شهر بزرگ بودم.....و اما شروع دوی ماراتون وام! آماده اید بریم.....؟

زمان تقاضای وام :اوایل آبان 1392 ....گفته شد شما باید ارزش منزل مورد خریدتان حد اقل 2.5برابر ارزش وام باشه. یعنی حدود150 ملیونی حداقل باشه.ای خدا این رفع تکلیفه یا کمک به انسانی برای خرید خاک وخانه ای که خودش را برای نجات آن از دست دشمن به خطر انداخته است واینگونه با به رخ کشیدن بی پولی وی، او را مورد استهزاء قرار می دهند.

یک سؤال : آیا... آیا دردیگر کشورهای به قول شما اجنبی و کافر و مستکبر با سربازان ملی و افرادی که درجنگ ها برای کشورشان شرکت می کنند وعنوان قهرمانان ملی را می گیرند چگونه رفتار می کنند؟ کافی است حقوق آنها راجستجو کنید. به گونه ای است که مشکل معیشتی نداشته باشند. چون این را حق آنها می دانند...بگذریم...

بنده شرمنده تا الان که 28 فروردین 93 می باشدوچیزی حدود 1600000یک میلیون وششصد هزار تومان هزینه های مختلف پرداخت کرده ام. هنوز موفق به دریافت وام نشده ام.همه هزینه به صورت رسید موجوده. به غیراز صد هزارتومان که خدایا مرا برای آن ببخش..چی میگن حق نمی دونم چی چی به مهندس ارزیاب ساختمان!..بله.. یعنی تأیید بشه که ساختمان ارزش وام 60 میلیونی را داره والا کمتر میدن از طرف بانک...

بگم بگم بگم کدوم بانک... نه نمیگم چون نیازی به آن نیست. آقا! جای دشمن شما خالی که چقدر دنبال آن دویدم البته نه تنها بلکه به اتفاق عیال ...! و دراین مدت هم مدام پتک آقا وام شما4% است را بر ملاج ما می کوبیدند، کوبیدنی...! از آبان تا5بهمن 92 دنبال جور کردن مابقی مبلغ خونه بودم و از5بهمن تا الان یعنی حدود یک فصل دنبال کار های اداری آن هستم والبته خرج کردن برای آن..ای آقا وام شما 4% است ! ! !

جالبه بدونید داماد ما از همان بانک در یک روز بله فقط یک روز یک وام 40میلیونی گرفت. بله به همین سادگی...! اما اما.. اما... با سود27% می بینید چقدر راحته اگه کار قرار باشه بشه... نه من نه دیگر بچه های رزمنده برای خونه و وام و...نرفتیم جنگ..ولی به خدا الان پای آبرو درمیانه و آبروی مومن ...واجبه حفظش..همین تمام.