تاریخ : 1393,یکشنبه 31 فروردين13:58
کد خبر : 26533 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

فیلمی ازمابساز ده نمکی!



طوطی کوتوله- خدمت هنرمندقابل برای روایتگری جنگ وعابر خطوط قرمز در تعابیر جنگ، آقای ده نمکی عزیز! من نه به خاطر مجید سوزوکی، نه برای لهجه شیرین آقای عبدی و نه ساده لوح بازی امین حیایی و ارژنگ امیر فضلی بلکه به خاطر ریا کاری های آقای شریفی نیا در نقشش و با سخت گیری های فرماندهان در جنگ، فیلم ارزشی اخراجی های یک را پسندیدم اما اخراجی های دو وسه را رو راست بگم نه!

درست است که هنرمند واقعی در یک زمان خنده رابه گریه تبدیل می کند. این در واقع نفوذ کار احساس است و قابل تقدیر. از آنجایی که منتقد فیلم نیستم واز پارامترهای فیلم سازی هیچ شناختی ندارم اما خود قضاوت کنید اخراجی های یک بیشترین فروش را داشت یا قسمت های دو وسه ای؟

کاش خدا توفیق این را به شما بدهد که از بی مهری هایی که بعداز جنگ به جنگاوران میدان نبرد از سوی مدیران عرصه خدمت به ایشان وارد می شود هم فیلمی بسازید تا مردم بهتر با مردان دیروز اخراجی های یک در زمان ورودی های یک که فرزندان یا همسران شهیدو جانباز یا شاغلین ایثارگر در دستگاه های دولتی و از ناروا گویی های مردمی ساده اندیش می پرداختید. رسالت جنگ فیزیکی تمام شده برما. حالا شروع جنگی تبلیغاتی علیه ما استارت خورده و موتورش کاملا" گرم است. شاید باید یه بیست و چند سالی بگذرد تا ده نمکی دیگری به تصویرمان بکشد اما آن زمان دیگر برای چه کسی و با چه هدفی؟!