تاریخ : 1393,دوشنبه 01 ارديبهشت14:33
کد خبر : 26558 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

همه باآگاهی رفتیم



محمدغیـبی- جناب جعفری!
با قدردانی از زحمات شما و نمایندگان ایثارگر در مجلس.
حضرتعالی مستحضرید وقتی جنگ شروع شد،همه ملت با عزمی ملی از پیر و جوان و خردسال از هم سبقت می گرفتند تا خود را به خط مقدم جبهه برسانند و کسی از شهادت باکی نداشت. شهید و شهادت آرزوی هر ایرانی وطن دوست بود.این ملت همه شهادت و دفاع را از مدرسه امیر مؤمنان (ع) یادگرفته بودند و از این مدرسه فارغ التحصیل شده بودند. رهبر و راهبر و فرمانده این ایثارگران جبهه توحید حضرت امام و بنیانگذار نظام نوین جهانی یعنی انقلاب شکوهمند اسلامی بود.

همه این هم پیمانان و حماسه سازان هیچ چشم داشتی نداشتند .همه علم و آگاهی کامل داشتند که در میدان رزم فقط جنگ است و توپ و تانک ...و کشته شدن در راه کشور و دفاع از دین و ناموس ملت ایران و اطلاع کامل داشتند که جبهه محل خوش گذرانی و عیش و نوش نیست . بلکه بر عکس جنگ یعنی فلاکت و خون و خونریزی و ذلالت .می دانستند که اگر کشته شوند فرزندانشان سرگردان و بی پناه می مانند.می دانستند که به جز عقب افتادگی از مسائل مالی و تحصیلی چیزی را به دنبال ندارد. می دانستند که تنها جایی که سودی مادی عایدشان نخواهد شد همین حضور در جبهه است!

جوانان و نوجوانان با فهمی بالا می دانستند که اگر شناسنامه خود را دست کاری نکنند و مثل کوه در مقابل دشمن ایستادگی نکنند، خاک کشور و ناموس و عزت ملی و منابع زمینی و زیرزمینی فنا شدنی است.می دانستند که همه سختی ها و بلاها در جبهه است.اما اینها با رهنمودهای امام فرزانه خود همه چیز را به جان خریدند و از رزیلت های جنگ، فضیلت درست کردند! فضیلتی که همه سیاستمداران جهان هنوز که هنوز است از تحلیل آن عاجز و درمانده اند.

آیا بهتر نیست فضیلت و زحمات آنان را قدر نهیم و در این پایان عمر حقوق آنها را به رسمیت بشناسیم؟ هر آنچه می بینیم فقط در حد منبر و موعظه و سخنرانی است و کمتر قوانین مصوب قابلیت اجرایی شدن دارد. بارها از مسئولین طراز اول گفته و شنیده شده که ایثارگرانی که حضور آنان در جبهه اثبات شده و فاقد مدارک بالینی هستند و یگان مربوط حضورشان را در جبهه تأیید می کند و زخم جبهه ها را بر پیکر دارند بنیاد موظف به تشکیل پرونده است و کمیسیون تعیین درصد الزام به تعیین درصد است. اما دیگران که حق را بر نمی تابند با اشکال و مانع تراشی دستورات مقامات مافوق را اجرا نمی کنند. اگر جانبازی فاقد مدرک باشد و به دنبال موج انفجار دچار ناراحتی اعصاب و روان شده باشد یکی می گوید این بیماری ارثی و خانوادگی است و دیگری می گوید فلان و آن یکی می گوید بهمان. خـــدا را شاهد می گیرم این اتهامات و افتراها عقوبت اخروی دارد و همگی در مقابل حل مشکلات ایثارگران مسئولیم و بدون هر شبهه و شک اقدام عاجل به حل مشکلات این یادگاران هشت سال دفاع مقدس کنیم. انشاءاله