تاریخ : 1393,یکشنبه 29 تير14:29
کد خبر : 27977 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

خاطراتی برای نسل جدید



فرزند شهید- برادران فاش نیوز! به خدا قدر این فضای مقدس را داشته باشید و دارید. پس یک پیشنهاد. این عزیزان بعداز اینهمه درد و رنج کمتر در محافل و مجالس دل و دماغی برای خاطره گفتن دارند. شما حس نوشتاری به این سرافرازان دادید، چون فضا را از خودشان و حاضرین را دوستان و محرم و همدرد خودشان می دانند و ما را قابل که این خاطرات زیبا بر حافظه و پهنای مجازی فاش نیوز ذخیره می شه.

در صدد باشید کنار فعالیت مجازی از این صحبت ها و خاطراتی که کمتر جایی بازگو می شود یک دایره المعارف گردآوری کنید و در نمایشگاه ها و فروشگاه ها و دانشگاه ها و مراکز ادبی و فرهنگی توزیع شود. خیلی از آدم های نسل جدید از جزئیات سختی ها و مشقت های ایثارگران ذره ای هم خبر ندارند. باید اصل رسالت و خلوص نیت و پاکی که کمتر دیده می شود و در یک دوره ای از تاریخ کشور فراهم شد را به صورت پیام به منازل قشرهای مختلف جامعه برسانیم تا جوان بالاشهری و مایه داری که پشت لکسوز نشسته، در مقابلش راننده ای با پلاک جانبازی یا در حال عبور از خط عابر پیاده مردی ویلچری دید بداند این آرامش و سرمایه را مدیون بابای پولدارش نیست. احترام بگیرند و حرمت و مراعات حال این عزیزان را نگه دارند.

و اما جناب طوطی شیرین بیان اما مطالب و دردهای شما را که می خوانیم تنها قدرتی که در وجودمان جاری می شود سکوت به احترام تمام شیرمردان و دلاوران میدان نبرد و ایثار است که ما از خواندن حرف های شما هر روز وارد این فضای معنوی می شویم و لذت می بریم. خدا سلامت دارد همه شما ها را.