تاریخ : 1393,سه شنبه 31 تير17:35
کد خبر : 28011 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

فرزندان ایثارگر اولویت دارند



وفا- در گذشته مدارس شاهد مختص خانواده ایثارگران بود و برای مثال فرزند من که از فرزندان شاهد محسوب می شد از کلاس اول ابتدایی تا پیش دانشگاهی بدون پرداخت هیچ هزینه ای در مدارس شاهد تحصیل کرد و کمیت و کیفیت این مدارس زبان زد بود به نحوی که فرزندم در رشته حقوق به دانشگاه راه پیدا کرد و همین ویژگی ها باعث شد که خانواده های با نفوذ بتوانند از نفوذی که دارند در این مدارس تحصیل کنند و اکنون رسالت مدارس شاهد متاسفانه دگرگون شده و فرزندگان ایثارگران از حق تحصیل در این مدارس محروم شده و بیشتر به خانواده فرهنگیان اختصاص یاقته . پس چه خوب است آموزش و پرورش مدرسه ای را مختص فرهنگیان اختصاص دهند تا مدارس شاهد مملو از فرزندان ایثارگر باشد که حق طبیعی و قانونی آنها تحصیل در مدارس شاهد است .

از بنیاد شهید و امور ایثارگران که متولی مدارس شاهد است و آن را ساپورت می کند خواهشمندیم با یک عزم جدی فرزندان ایثارگر را در الویت اول این کار قرار داده و به هر صورت ممکن از اعمال نفوذ عده ای که اسمی برایشان ندارم جلوگیری کند.
رسالت اصلی مدارس شاهد این است که فرزندان ایثارگر در محیطی مناسب تحصیل و ارتقاء دانش دهند که فردا پست های کلیدی این نظام بدست فرزندان شهدا و جانبازان باشد تا با لیاقت و کاردانی حافظ اصلی مصلحت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک قدرت منطقه ای و جهانی باشند تا بقول حضرت امام(ره) آسیبی به این مملکت نرسد. یا حق