تاریخ : 1393,چهارشنبه 01 مرداد18:21
کد خبر : 28046 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

یک میلیون درصد



ایثارگر- فرضاً کسی در جریان بمباران مناطق مرزی مثلاً 6 نفراز خانواده اش شهید شده اند یا جانباز نابینا از ناحیه دو چشم و...- این فرد شده: هم فرزند شهید، هم جانباز 70 % داده هم 5 نفر شهید خواهر یا برادر از دست داده ، هم آواره و جنگزده ، هم PTSD بدون درصد - هم افسرده شدید...

حالا درصد مرکب بودن امتیاز ایثارگری او می شود چند ؟!! به خدا چنین مواردی را دیده ام . فکر کنم باید امتیاز یک میلیون درصد به او تعلق بگیرد !!

جالب اینجاست که حتی پایش را در بنیاد نمیگذارد ! به خاطر رفتار کارمندان ......( میخواهد غرور و عزت نفس خود را حفظ کند ) . بنیاد شهید هم خیلی خیلی از آنها راضی است و چون اصلاً به بنیاد مراجعه نمی کنند، تا بحال چند بار از صدا و سیمای استان خودشان از آنها فیلم چند ساعته تهیه کرده و جانبازشان را به عنوان جانباز نمونه ( از نظر تعهد اخلاقی و شغلی ) معرفی کرده اند !!!

متأسفانه به دلیل اینکه هنوز ماده 13 کنسل نشده از نام بردن نام آن شهر و مسئولین آن بنیاد معذورم .

آقای مجتهد : بسم الله ! یک کاری بکن ! خانواده های شهدا و ایثارگران حتی نمی توانند مشکلات خود را با ذکر شهر و ...بنویسند !! مگر قرار نشد یک شکایتنامه الکترونیکی تنظیم کنید و جانبازان و ایثارگران کد ایثارگری خود را نوشته و آن را امضا کنند ؟؟ مگر نگفتید : با استناد به اصل 170 قانون اساسی میشود آن را لغو کرد ؟! پس چی شد ؟!