تاریخ : 1393,شنبه 04 مرداد19:44
کد خبر : 28075 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

خانواده های بی دردسر ایثارگر!



عقیلی نژاد- بنیاد شهید شهر ما هم فقط خانواده های شهدا و جانبازانی را دوست دارد که سالی یک بار هم پایشان را در بنیاد نمی گذارند !! به خدا خانواده شهید معروف چند شهید و جانباز داده را می شناسم که حدود 33 سال است، فقط 3- 4 بار به بنیاد شهید مراجعه کرده اند. چون برای بنیاد بار مالی ندارند ، بنیاد هم خیلی خوشش شده ! فقط سالی حداکثر 2 بار یک مددکار برای سرکشی های خاله زنکی و بیهوده به منزل آنها می فرستد!! بخدا قسم خانه آنها بافت فرسوده است و مادر شهید هم سنی ازش گذشته و نمی داند چکار کند ؟!!
اصلاً آن به اصطلاح مددکار مشکل آنها را نه در بنیاد مطرح می کند نه راه حل به آنها ارائه می دهد!!

خوشبختانه این خانواده شهید و جانباز طی تماس تلفنی با بنیاد شهید منطقه و استان خود، از مسئولین خواستند که دیگر مددکار به خانه آنها نفرستد! خوب کاری کردند چون بود و نبود این به اصطلاح مددکاران خنثی است و هیچ اقدام مثبتی نمی کنند ( خانواده های ایثارگر را هم یا اصلاً در جریان بخشنامه ها قرار نمی دهند یا وانمود می کنند که از آن بخشنامه ها و مصوبات قانونی بیخبرند !! )

درود بر چنین خانواده های شاهد و جانبازی که دور بنیاد را یک خط قرمز کشیده اند و اجرشان را در قیامت از خدا می خواهند. البته همه ایثارگران و جانبازان چنین نظری ندارند و نظرات متفاوت است ولی یک مسئله ی مهم این است که همانطور که خداوند در قرآن کریم به شهدا و مجاهدان راه خدا وعده بهشت داده ، به افراد صابر که در برابر مشکلات زندگی ( صبر ) پیشه میکنند ، هم بشارت بهشت و عاقبت نیکو در عالم آخرت داده است . ان شاء الله