تاریخ : 1393,سه شنبه 07 مرداد21:41
کد خبر : 28114 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

چه زود فراموش کردید



اسلام مشکانی رزمنده داوطلب26ماه جبهه وجنگ- ازشماخواهش می کنم درباره دفترچه بیمه رزمندگان مسولین قدمی بردارند. چون مامریض های اعصاب وروان داریم بااین نسخه های سنگین زجرمی کشیم. چه زود فراموش کردیم دلاوران عرصه جهاد و شهادت را که دفاع از کیان ایران اسلامی را وظیفه خویش دانستند و در این راه از تمام هستی خویش گذشتند و قطعه قطعه شدند تا یکپارچگی ایران را تضمین کنند! پاها دادند تا پایداری بی آموزند به نسل بعد از خویش! دست ها دادند تا دست بیگانگان را از کشور اسلامی مان کوتاه کنند!

با سینه ای پر از خس خس شیمیائی، فریاد نرفتن زیرظلم و استبداد اجنبی زندگی کردند و مرگ دشمن جهان خوار را سردادند! با انصاف بنگریم که چه بی انصافانه فراموششان کردیم آنان را که از نیمکت مدرسه و دانشگاه برخاسته و سلاح دفاع برگرفتند و با اعصاب و روانی درهم برگشتند و دنبال مدارک بیمارستانی هم، برای اثبات آنچه که برای خدا کرده بودند نرفتند.

تا امروز در پیچ و خم زندگی شرمنده اهل و عیال خویش شوند تا مبادا که به عیش حاجی گرینف ها لطمه ای وارد شود! فراموش نمی کنم که در عملیات بدر و بیت المقدس و والفجرها و غیره هنگامی فرماندهان تقریبا" تنها شده بودند، چه دلاورانی زخم روی زخم برداشتند و به علت احساس تکلیفی که نسبت دفاع از کیان ایران اسلامی داشتند نه تنها به اورژانس بلکه به بیمارستان هم منتقل نشدند و امروز که زخم هایشان سرباز کرده و درد زخم ها و تورم و گرانی و.... محاصره شان کرده اند و فریاد رسی هم نمی بینند! البته خدا خود فریادرسشان خواهد بود. درآخربه همه مسولین زحمت کش خسته نباشیدمیگویم