تاریخ : 1393,شنبه 25 مرداد12:30
کد خبر : 28356 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

میگن همسر جانبازم شهید نشده !



همسر جانبازمتوفی30% - من همسر جانباز متوفی اعصاب و روان  بازنشسته فرهنگی دوران دفاع مقدس هستم (که در حین ماموریت با خودروی اداره، جلوی دبیرستان بوده که بر  اثر اصابت ترکش های بمب های جنگنده های رژیم بعثی مجروح و بر اثر جراحات و آسیب های زیاد و موج گرفتگی، جانباز سی درصد % شده بود.دربیمارستان ها و آسایشگاه های استان آذربایجان شرقی و تهران، همسرم  بعد از بیست سال بستری شدن در کلینیک فجر اعصاب و روان جانبازان تبریز و منزل بر اثر جراحت های ناشی از مجروحیت جانبازیشان با اعزام از شهرمان به مرکز استان ( تبریز ) مورد عمل جراحی نیز قرار گرفت ولی به لقاء الله پیوست .

بنیاد شهید می گویند چون فوت ایشان مربوط به جبهه و جنگ! نمی باشد شهید محسوب نمی شود؟ ولی آیا جانباز بمباران جنگی هواپیماهای دشمن که بر اثر عوارض ناشی از مجروحیت و حادثه جانبازی شهید شده بنیاد منطقه شهید محسوب نمی کند؟ آیا کسی نیست به دادمان برسد؟ آقایان مسئولین دولت و lجلاس و قوه قضائیه کجائید؟

یا صاحب الزمان (عج)  خودتان به فریاد این خانواده برسید.
خود اینجانب نیز الان چند مدت است در بیمارستان های  ولیعصر زنجان و خاتم الانبیاء میانه و تهران بدون حتی یک ریال کمک هزینه و بدون پشتیبانی بنیاد شهید و اداره آموزش و پرورش  شهرمان به دلیل شیمی درمانی و بیماری سرطان روده که  دو سه سالی است گرفتارش شده ام با فروختن تنها منزل مسکونیمان مشغول معالجه و درمان خویش هستم. بنیاد نیز حتی یک وام خرید مسکن برای رهایی از  اجاره نشینی برایمان نداد و باید برای یک وام مثلا بیست 2 میلون تومانی از بانک مسکن 45 میلیون تومان با احتساب سودش! بگیریم .
آِیا این عدالت است ؟ آیا این است تدبیر و امید؟ آیا به داد خانواده های جانبازان فرهنگی متوفی شهرهای آذربایجان شرقی کسی نیست برسد؟

همسر فرهنگی جانبازمتوفی (جانباز اعصاب و روان متوفی) 30% از استان آذربایجان شرقی