تاریخ : 1393,شنبه 25 مرداد12:47
کد خبر : 28358 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

حجاب کارفرهنگی می خواهد



تخریبچی تنها- اینکه به وضعیت حجاب دانشجویان و چگونگی ارتباط بین ایشان اینقدر دقیق و نظاره گر هستید... خوب است!
اما به شما یادآور می شود: دستگاه های مسئول درباره جا انداختن فرهنگ حجاب چقدر فعالیت مثبت کرده اند؟ آیا چه اثری بخشیده است؟ به نظر شما که فرد معقولی هستید، آیا با ضرب و زور میتوان حجاب را در جامعه نهادینه کرد؟... نتیجه کجاست؟ فرزندان امروز ما در چه شرایطی هستند؟ من فرزند دانشجو دارم. بخاطر همین با جو و فضای دانشگاه آشنا هستم. واقعا" ما چقدر برای حجاب کار مثبت کرده ایم؟

ما با وضع قوانین! نمی توانیم آدم های خوبی! تربیت کنیم... ما با انجام رفتارهای درست و شایسته میتوانیم برای جوانانمان الگو باشیم. دیگر هر کسی با هر اطلاعات و هر فرهنگی میداند که درست شدن کار حجاب در این مملکت یک کار حکومتی و دولتی و نظامی! نیست. بلکه باید کار فرهنگی شود. یک چیزی شبیه رانندگی صحیح و بستن کمربند ایمنی که دیدید صدا و سیما مجموعا چند ساعت انیمیشن ها و برنامه هایی ساخت و کم کم در جامعه نهادینه می شود. دوستی م یگفت من حتی اگر در ترافیک و راه بندان هم کمربند نبندم احساس ناامنی می کنم.
فکر می کنم لازم است عینکمان را و دیدمان را نسبت به موضوع حجاب که مورد علاقه و احترام و واجب دین اسلام میباشد را تغییر داده و شروع به انجام کارهای فرهنگی و زیربنایی کنیم.
امیدوارم شاد و سلامت باشید.