تاریخ : 1393,پنجشنبه 30 مرداد18:03
کد خبر : 28493 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

ایثارگران با عزم راسخ آمده اند



فرزند شهید- ...اسماعیلی ادامه داد: اگر اداره امور کشور دست فرزندان شهدا و ایثارگر باشد می توان مسیر روشن تری رو پیش بینی کرد. تعهد و تخصصی دیده شده نشان از آمادگی آنان در پذیرش مسئولیت های اداره امور کشور است.
کاری را خواهیم کرد که پدرانمان در شرایط بحران جنگ در اول انقلاب کردند. برای آنچه که به دست آوردیم بهترین عزیزانمان را فدا کردیم. نخواهیم گذاشت به اعتبار و آبروی کشور به دست نااهلان خدشه ای وارد شود. راهی را می رویم که پدرانمان وصیت کردند. با تمام قدرت پشت ولی فیقه زمانمان خواهیم ایستاد و کشور را به سر منزل پیشرفت و افتخار هدایت خواهیم کرد. کسانی در این کارزار جا خواهند ماند و یا حذف خواهند شد و یا تار و مار خواهند شد که فکر تضعیف و تخریب و نابودی این نظام مقدس را بر سر پوکشان می پرورانند.

یکی می گفت شما روحیه کار اداری نداری. گفتم پدرم هم نظامی نبود اما جانش را فدا نکرد که افراد نالایقی بر مستند قدرت تکیه بزنند و کشور را به انحطاط بکشانند و به ما موعظه کنند و خط و نشان برایمان بکشند. صلاحیت بود و نبود ما دست شما نیست که اینقدر نگرانی . این حق را شهدا به ما دادند و این عین جهاد است و بر ما در این شرایط واجب کفایی است. برادر نگران حضور ما نباشید. بس است اینهمه آبرو ریزی و بدنام کردن نظام. کشور نیاز به پشت کار و غیرت و تعهد و پایبندی دارد. شما داری؟ شما که برای ما تععین تکلیف می کنید، می دانید که برای عدم کفایت شما هزاران دلیل و برهان داریم . بس است با رابطه بر قدرت تکیه زدن. ایثارگران آمده اند تا با تلاش مضاعف کم کاری شما ها را جبران کنند و اعتماد را به مردم عزیز ایران برگردانند و در تحقق آرمان های امام و انقلاب و رهبری معظم با دل و جان مایه بگذارند. ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.