تاریخ : 1393,یکشنبه 02 شهريور18:24
کد خبر : 28531 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

ما دردمندیم نه زیاده خواه!



جناب ابراهیمی! اکثریت جانبازان دلشان از معاونت درمان واکثریت کادر آن به خصوص در ستاد جذب و سند سازی ها و دادن آمارها... خون است. برای اینها چه برنامه ای دارید. ما جانبازان شاغل دستگاه ها چگونه به حقمان که همان رسیدگی به امر درمان و تهیه وسایل پزشکی ( همانند دارو > کپسول اکسیژن > تهیه پد جانبازان درصد بالا و......والی ماشاءالله است ) خواهیم رسید؟
از سوی دیگر با افزایش سن شدت صدمه ها بیشتر شده و بنیاد و معاونت درمان به شدت با جانبازان عناد می کنند و اکثریت درصدها کمتر از واقعیت امر می باشد تا مبادا نخواهند امکانات درمانی را عرضه کنند! حتی در مورد نوع ویلچیر ها و پروتزها وسمعک ها و سایر از دادن نوع مرغوب وسیله به شدت خودداری و زیر دستان در بنیاد را با تهدید وادار می نمایند که چنانچه نوع خوب را به جانبازان معرفی نمایند اخراج خواهند شد! خدا شاهد است این قضیه را به عین مشاهده کردم با دکتر و کارشناس مسئول برخورد شد.
آقایان فاش نیوز برادران ارجمند! شما را به ائمه اطهار (ع) قسم مطلب را به گوش آقایان نمایندگان و دفتر ریاست جمهور منتقل فرمایید. ما دردمندیم نه زیاده خواه! چیزی جزکم شدن دردها و داستن یک امکانات متوسط برای ادامه حیات نمی خواهیم که آن را سال ها از مادریغ کرده اند!
هر کس به طریقی دل ما می شکند/ بیگانه جدا دوست جدا می شکند/ بیگانه اگر می شکند حرفی نیست/ ازدوست بپرسیدکه چرا می شکند