تاریخ : 1393,شنبه 08 شهريور13:36
کد خبر : 28620 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

نگین انگشتری ولایت فقیه



طوطی کوتوله- برای هیچ پدر ومادری فرزند دختر و یا پسر فرقی باهم ندارند.
دختر رحمته خداست و پسرنعمته! چراکه دختر ازعاطفه ومحبت و لطافت سرشار و پسر پشت ومأمن وعصای دست دراعوان پیری وسالخوردگی ست اما وقتی که نقصان وکمبود درزندگی هرخانواده پیداشود، برای بقیه اعضای خانواده محنت بار می شود وازآنجایی که خدارحمان است درکنار هرنعمتی که به بندگانش عطا می کند، حسب مورد آنچنان صبر وشکیبایی هم درظرفیت های مختلف می دهد که انسان تاب وتحملش را داشته باشد . فرزندان شهید حقهبسیاری برگردن مخصوصا" ما جانبازان وآزادگان دارند. حال مردم عوام که سهمی درجبهه وجنگ نداشتند بیشتر باید به ایشان احترام کنند.

همسران شهید! این کوه های صبرواخلاص که درهنگام جوانی تمامی رفاه وخوشبختی خود را با مدال افتخارشهادت همسرانشان معاوضه کردند وجای پدر اشک های دلتنگی فرزندان را بادستی پاک می کردند که اشک های نیمه شب خودرا پاک کرده بود وهم نقش پدر وهم زمان مادر بودند وبعضا" با مفقودالاثر شدن همسر حتی سنگ صبوری برای دردهای نهفته دردل را هم نداشتند ودرخود بیصدا تحمل کردند و خم به ابرو نیاوردند.  شهدا اگر شمع محفل بشیرتند یادگارهایشان نوری هستند که از شعله ی منور شهید تلالو می کند.
به اینهمه ایثار وفهم و کمالتان خاضعانه سر تعظیم فرود می آوریم واگر ایثارگران رکاب انگشتری ولایته فقیه زمان باشند، شما نگین خوشرنگ ولایت امیرالمومنین هستید وآفرین به همت وغیرت والای شما
طوطی جانباز وآزاده