تاریخ : 1393,یکشنبه 30 شهريور14:14
کد خبر : 28990 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

اعلام خطر PTSD



ملکی- این نظرشخصی من است « به فرمان پیر مراد، راحلم؛ جهاد واجب عینی و کفایی می باشد. ادای واجب کردم، پیر جام زهر خورده ام ابلاغ کردند بنیادی تشکیل شود که شهدا وجانبازان وایثارگران خانواده آنهارا درحمایت خود بگیرند. من به مانند همرزمانم سربلندم امر ولایت کردیم و ای کسانی که امر ولایت را مبنی بر حمایت آنها کم لطفی کردند سرافکنده اند. جزای اعمالشان بامیزان حق، می بینند. اگرچه ماراغربیل درصد کردند کنار ارباب سقای تشنه،جمع می شویم.درصد کنار می رود میزان تقواست.

بگذریم امان ازPTSDجوامع اروپایی بعداز جنگ جهانی هنوز با این ضایعه مشکل دارند. جمعیت پیر افسرده وجمعیت جوان بامشکلات اعصاب. من چندسالی است بااختلالات مغز و اعصاب روان درگیرم. هنوز تشخیص درستی از پزشکان نگرفتم. در این مدت خیلی تحقیق کردم. این عارضه جنگPTSD مختص رزمندگان نمی باشد. ملت ایران هم درگیر این عارضه جنگی هستند. وقتی پزشکان با نشانه های این عارضه مواجه می شوند،شباهت علایم بیماری های اعصاب را به درستی تشخیص نمی دهند.

MS,ALS, پارکسیون و...این بیماری ها ژنتیکی و روانی به شمار می رود که از پزشکان درصد بده به عنوان عارضه جنگی محسوب نمی شود. بماند. من به دنبال حقوق از دست رفته دوستان و هم سنگرانمان هستم که با این عارضه PTSDبه نوعی درگیر شدن و مرحوم شدند و در قبرستان ها گم شدند.
اینان نه هنرمند و نام آورهم به حساب نیامدند که قطعه ای بنام ایثارگران داشته باشند. امان از بی وفای! من خیلی تلاش کردم که سرهای زیر برف را بیرون بکشم. باز هم پیگیر می شوم،همراه میخوام برای اعلام خطرPTSD برای درمان اقدام می کنم نه درصد. کافی ست کلمهPTSDراسرچ کنید.