تاریخ : 1393,شنبه 19 مهر12:19
کد خبر : 29345 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

از آقای مجتهد سپاسگزار باشیم!



جانباز25%- دوستان عزیز و بزرگوار بنده! بلانسبت آقای مجتهد و همه عزیزان فکر کنید ایشان انسان بدی بوده ولی امروز به هر حال دارد دنبال کار فقط 10 تا جانباز را می گیرد. باید از ایشان تشکر کنیم و خسته نباشی بگیم! اگر دنبال کار همین چند نفر را هم نمی گرفت می خواستیم چکار کنیم؟!  همین که قوانین را برایمان در این سایت شرح میده باید سپاسگزار ایشان هم باشیم. همین که به چندتا مسئول تذکر و یادآوری میکنه، بنده به شخصه از ایشان تشکر می کنم و بهترین ها را برایشان آرزومندم.

بگذریم به هر حال دوستان از دست من خدای نکرده ناراحت نشید. فقط خواستم اول به خودم، دوم به بعضی از دوستان یادآوری کنم که گوشه وکنایه زدن دردی را از ما کم نمیکنه بلکه اتحاد ما میتونه گره گشای کارمان باشه دراین روزگار وانفسا !

جناب مجتهد! اولا" خسته نباشید عرض می کنم خدمت شما وخانواده صبورتان. دوم اینکه شما پیگیر کار جانبازان هستید ودستتان هم به آن بالائی ها که امروز ماشاالله خیلی بالا رفتند که تاریخ نشان داده هرچی بالاتر میری وقتی هم زمین بخوری بیشتر خواهد شکست، می رسه. مطلب را از قول معاونت درمان بنیاد خدمتتان عرض می کنم (وی افزود: در جوامع دیگر کسانی که دچار اختلالات روان هستند تا 60 درصد دچار اعتیاد می‌شوند و آمار میانگین و متوسط آن 30 درصد است ولی در جامعه ایثارگری کشورمان این آمار بسیار پایین و یک پنجم آمار جامعه عادی است. ) که در قسمت مربوطه کامنت برایشان گذاشتم ولی خدمت شما بزرگوار هم عرض می کنم بلکه کاری ازدستتان برآید و مشکلی ازبعضی از دوستان را بتوانید حل کنید و به آقایان قانون گزار که انشاالله بخواهند کمی دراین مورد وقت بگذارند. زیرابه هرحال عده زیادی با این مشکل دست به گریبان هستند وچه بسی بعضا زندگیشان یا پاشیده شده یا در آستانه پاشیدن می باشد.

من کاری به این ارقامی که ایشان فرمودند ندارم ولی در جامعه دارم می بینم وتعدادشان هم کم نیست. به هرحال علت اینکه عده ای از این عزیزان به این سمت کشیده شدند را می دانیم که بدوا" همانا از آثار باقیمانده از جنگ است و در ادامه آن بیکاری و به امان خدا رها شدن توسط مسئولین است. نمی گویم خودجانباز تقصیری ندارد ولی اگر به درصد تقسیم کنیم به نظراین حقیر، بیشتر از 10%تقصیر نداشته و90% باقیمانده بیشتراز همان دوعلت بیان شده است. به هرحال دنبال مقصر یا علت نمی گردیم. به دنبال حل مشکل هستیم. حالا که این عزیزان به این بیماری مبتلا شدند باعلت معلوم بهتر نیست با قانونگزارن صحبتی بشه وقانونی را بگذارند که حداقل اینگونه بیماران حالا که به درد خودشان گرفتار هستند قانون ومجریان قانون هم نمکی برزخمشان نپاشند و برای این بنده خداها پرونده سازی نکنند وبیخودی به خاطر این مسئله اینها را به زندان نیندازند؟!

من درآن زمان پرونده جانبازی نداشتم ولی دوستی تعریف می کرد که اوائل بنیاد به بعضی ازجانبازان کارت ویژه برای این کار می داد و هفتگی هم می رفتند از ناجا سهمیه دریافت می کردند ولی بعدا" کلیه کارت ها را بنیاد جمع آوری کرده .خوب بزرگوار اگر این مسئله واقعیت داشته باشه که فکر می کنم داشته و دوستم دروغ نمی گفت باید بگوئیم عده ای از این بزرگواران را خودبنیاد مبتلا کرده واگر قرار بود انسان مبتلا به این راحتی ترک کنه همه معتادها می دانند که این کار بد است و عاقبتی ندارد منتها کی می فهمند؟ زمانی که تا عمق اعتیاد پیش رفتند ودیگر نمی توانند به راحتی خودشان را نجات دهند!

تعارف نکنیم. شما نگاه نکنید چند نفر میایند ودر تلویزیون می گویندکه ماترک کردیم وچنان کردیم. همانطوری که درهر چیزی استثنا داریم دراین مورد هم این افراد استثنا هستند ولی اکثریت مطلق نمی توانند کنار بگذارند وبه قول خودشان شاید مدتی را مرخصی بروند ولی به هرحال دوباره برمی گردند که انشاالله خداوند همه این عزیزان وجوانان این مرزوبوم را شفا عنایت کنه. به هرحال این مطلب مطلب بزرگ ودردناکی است. امیدوارم درپیگیری هایتان بتوانید برای این عزیزان هم کاری انجام دهید که هم مامورین اینها را اذیت نکنند وهم دیگر مجریان قانون با اینها بااحترام بیشتری برخورد کنند. همانطوری که یک جانباز پایش یا دستش را درجنگ ازدست داده و امروز بیمار است، این عزیزان هم این بیماری را از جنگ به ارث برده اند (برایتان بهترین ها را آرزومندم واز خدای بزرگ توان بیشتری را برایت آرزو می کنم.