تاریخ : 1393,شنبه 26 مهر16:29
کد خبر : 29434 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

در درج خبرهادقت کنید



احمدیان مشهد- قابل توجه مسئولین محترم بنیاد!
اولا" به عنوان یک جانباز ۷۰درصد خواهشمندم با توجه به جو منفی جامعه نسبت به ارائه خدمات طلایی!!! به جانبازان که گاها" مصداق آش نخورده و دهن سوخته می شود از طرفی و وضعیت اقتصادی اکثریت جامعه از طرف دیگر، نسبت به درج خبرهایی مثل خبر فوق یا خبر واریز معوقات جانبازان (که شامل ۷۰ درصدها نبود) با دقت بیشتری عمل کنند، ثانیا" در تنظیم بیانیه بعد از خبر نیز حداقل کمی تامل و تفکر نمایند تا مجبور به تکذیب و اصلاح بیانیه های بعدی نیز نشوند. آیا مصوبه ۵ سال پیش الان باید رسانه ای شود و آیا مصوبه آن سال اینقدر غیرکارشناسی بوده که اضافه شدن فقط چند جانباز به مشمولین مصوبه فوق، نیاز به اخذ تاییدیه هیات دولت دارد. عجب هیات دولتی داریم!!!
اصل خبر دلالت بر موافقت اخیر هیات دولت جدید با واردات خودرو به تعداد ۹۲۰۰ دستگاه برای کلیه جانبازان۷۰ درصد دارد. لطفا" حداقل اصول اولیه ماستمالی را رعایت فرمایید.
نهایتا" اینکه بر اساس مصوبه مجلس هر ده سال یک بار دولت موظف به تأمین خودرو مناسب جانبازان است، از تحویل خودرو قبلی ۱۲ سال می گذرد، آیا برای اجرای قانون بوق و کرنا و بیانیه و ... لازم است؟ آیا برای تحویل ویلچر نیاز به بیانیه و مصاحبه است؟ خودرو یک نیاز است نه یک لطف و پیشکش. این را بفهمید. نیاز هم ربطی به درصد ندارد. جانباز نابینای ۷۰ درصد خودرو اتومات لازم ندارد چون رانندگی نمی کند، ولی جانباز قطع عضو ۵۰ درصد باید اتومات سوار شود. والسلام