تاریخ : 1393,شنبه 26 مهر18:17
کد خبر : 29443 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

کجای دنیا درصد کم می شود؟!



جانباز شیمیایی 1- کاش این پزشک عزیز( دکتر طائبی) یکی از این مجروحیت هایی را که نام برد وگفت در طول زمان جانباز بهبود پیدا کرده مثال بیاورد ما که جانمان را در طبق اخلاص گذاشتیم و بیمار ورنجور ومجروح از میدان جنگ برگشتیم نمی خواستیم حق وناحق بشود. شما مدیر عامل شرکت ودر بنیاد سمت داشتید وبا پول بیت المال الحمدالله دکترا هم دارید ومشکل معیشتی ندارید که می گویید در چند ساله اخیرکمسیون انفعالی عمل کرده، یعنی درصد جانبازی را افزایش نداده اید!

چطور شما دبیر کمسیون پزشکی هستید وبیماری های ناشی از مجروحیت را به رسمیت نمی شناسید؟ انصافا" خجالت آور است. گفتن کلمه 5 و10 درصد بعد از 26 سال از جنگ! اصلا خود دولت باید همه رزمنده ها وجانبازان را تامین می کرد که دنبال افزایش درصد نباشند. برای جانباز شما از حق اناس صحبت می کنید؟ آن وقت اختلاس1700 میلیاردی در بنیاد حق ماجانبازان ورزمندگان وخانواده شهدا نبود که ناحق شد؟ چرا با قهرمانان جنگ کاری کرده اید که باید دستفروشی کنند واکس بزنند وسیگار بفروشند وبه خاطر نداشتن مسکن در پارک چادر بزنند و یا خانواده جانباز اعصاب و روان او را در خیابان رهاکند وفرزند شهید را از سر بیکسی وبیگناه تا پای چوبه دار ببرند؟ جانباز را که دنبال حقش بوده به عنوان موجی به بیمارستان روانی ببرید وشوک بدهید تا بقول شما آدم شود تا صدای جانبازان دیگر در نیاید؟

کدام پزشک کمیسونی در کجای دنیا می گوید که ما انفعالی عمل کرده ایم؟ پس سوگندتان چه می شود؟ شما خود می دانید ملاک درصد دهی اشتباه بوده و بیشتر مجروحان باید از بیشتر امکانات برخوردار بوده باشند که شما ودوستانتان در حقشان دریغ کرده اید. شاید تنها کار سیاسی ودستور مهم دولت ها همان بوده که شما از آن به بدی یاد می کنید؟ چون در هیچ کجای دنیا درصد جانبازی را کم نمی کنند وجانباز در طول زمان بهبود نمی یابد بلکه با افزایش عوارض درصدش افزایش پیدا می کند. مدیرفاش نیوز عزیز کامل چاپ کن این حرف همه جانبازان است