تاریخ : 1393,یکشنبه 04 آبان17:25
کد خبر : 29553 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

چرتکه دولت



محسن ناطق- دولت به جایی رسیده که بجای اصلاح و رفع مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی فقط نشسته چرتکه به دست گرفته و حساب یک ریال و دو ریال باقیمانده از سوء استفاده های کلان میکند. جناب آقای مجتهد ایثارگران به مسائل کلان کشور به خصوص امور فرهنگی حساس شدند. دو ماه است بنزین به نرخ 700 تومن رسیده اما هیچگونه تحلیلی درباره علت افزایش سیصد تومانی نرخ یک لیتر بنزین وجود ندارد. می گویند در فلان کشور اروپایی نرخ بنزین چند برابر ایران است پس باید ایران هم بنزین را گران کند. این تحلیل کودکانه را مردم قبول ندارند و خواستار مبارزه جدی با فساد در دولت هستند. نمایندگان محترم و دلسوز مجلس از فساد بنیاد پرده برداشتند و صراحتا" اعلام کردند اگر گزارش فساد بنیاد را منتشر کنند مردم شوکه میشوند !!
بنیاد یکی از ارگانهای صددرصد فرهنگی کشور میباشد که اینچنین بنابر گزارش مجلس دچار فساد و تباهی شده لذا مشت نمونه خروار است. دولت اسلامی روی جنازه های هزاران شهید ایستاده و میگوید پیروز است اما قادر به رفع مشکلات اجتماعی نیست درحالیکه خط فقر در کشور حدود 3 میلیون تومان تعریف شده است، درآمد فردی تحصیل کرده در حد کارشناسی کمتر از نصف مبلغ خط فقر است. این مبلغ برای جانبازان که دارای هزینه های جانبی بسیاری هستند هیچ محسوب می گردد.

کار بنیاد به عنوان نهاد فرهنگی نظام پس از گزارش اولیه مجلس تمام است باید فوری و در اسرع وقت بنیاد را منحل کنند و تمام وظایف و بودجه نجومی آن به ارتش و سپاه تفویض شود. تمام کار بنیاد در طول یکماه فقط ارسال یک عدد سی دی لیست تعدادی حقوق بگیر به بانک است همین مختصر کار را نمیتوانند بدرستی انجام دهند.
ضعف و ناتوانی مسئولان بنیاد در موضوع درمان جانبازان که اولویت امور بنیاد است مدت ها در چرخه دعوای زرگری باقیمانده علیهذا جانبازان به خوبی از ارتباطات پشت پرده و خط بازی سیاسی مسئولان سکولار مطلع هستند.