تاریخ : 1393,سه شنبه 06 آبان17:33
کد خبر : 29579 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

در ایام محرم به دادمان برسید



محسن ناطق- پیام کربلا با وجود ظلم و ستم پس از صدها سال همچنان زنده و جاودان است. در حوادث اخیر اسید پاشی که بنام جعلی امر به معروف و نهی از منکر در رسانه های وابسته به استکبار جهانی بزرگ نمایی شد جهت پاسخگویی به جراحت تعدادی از بانوان اصفهانی واکنش و بسیج سراسری سران سه قوه و صدور بیانیه ها و دستورات ویژه را درپی داشته است.
سالها از پایان جنگ تحمیلی گذشته که هر روز زخم جدیدی بر روح و جسم و قلوب ایثارگران وارد میگردد. سالها صدای ناله و فریاد مظلومیت ایثارگران و بسیجیان گوش فلک را کر کرده اما دریغ از کوچکترین واکنشی که مسئولان برای پاسخگویی به هزاران جراحت و زخم کهنه و جدید ایثارگران نشان دهند.
دوگانگی عملکرد مسئولان هنگام پاسخگویی به تظلم و دادخواهی که از آنسوی آبها یا داخل کشور بوجود آید زخم تازه ای بر پیکیر جامعه ایثارگران است که سالها بی درمان رها شده و از دو طرف باعث سوء استفاده فرصت طلبان گردیده است.
پیام کربلا دادخواهی مظلومیت علویان در مقابل یزدیان صدها سال ادامه داشته و هر سال در ایام محرم با بسیج همگانی تداوم دارد. معرفت عاشورا حکم می کند تا مسئولان دلسوز نظام اسلامی در ایام محرم نسبت به پاسخگویی سالها ظلم وستم به پیروان و عاشقان حضرت امام حسین بن علی (ع) که در فتنه 88 ظهور جدیدی داشته اقدام نمایند و بنیاد را که بطور علنی و آشکار تبدیل به کوفه ثانی و پایگاه ظلم و فساد بر علیه عاشقان ولایت و نظام گردیده اصلاح یا منحل نمایند.