تاریخ : 1393,شنبه 10 آبان18:18
کد خبر : 29626 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

مادیات خوب است اما گذشت...



دهشیری - سلام و درود وخدا بر ائمه اطهار (ع) و آقا امامزمان(عج) و رهبر انقلاب امام خامنه ای (مد) وسلام و درودبر همرزمانم وخانواده شهدا و ایثارگران وجانبازان. عزیزان ، بنده هرچه از دست نوشته های شماررا می خوانم همه از مادیات نوشته اید.

افسوس می خورم اون بچه هایی که به عشق مولایشان روی مین می رفتند و راه را باز می کردند ، با تسبیح تا صبح ذکر می گفتند و شب زنده داری می کردند. کجایند یاران بی ادعای تاریخ جنگ ، خط مقدمی ها و غیر خط مقدمی ها بیدارشوید. خیلی ها از بچه های جنگ مثل حضرت فاطمه (س) بی نشانند. دلاورمردان عرصه تاریخ جنگ که حال جسمانی جانباز ، روحیه جنگیدن با وضعیت اقتصادی حاکم درحال که بسیار سخت است اماباید سختی را با مادیات معامله نکنیم. حق گرفتی است اما طمع انسان هرگز سیری ندارد. مواظب آداب و رفتارمان باشیم که ما مانند حلقه فیلم سینمایی تا اسلام باشد فیلم ما هم هست و نسل در نسل خواهند دید ونقد و نظر پردازی خواهند کرد.

یازده سال است که در دهیاری روستایمان با جمعیت حدود 2000 نفر مشغول خدمتم بدون فیش و حکم حقوقی ، نیروی ساده وساعتی که طبق ساعت کار مزدمو می گیرم. تنها رزمنده (11ماه)وجانباز (فعلا 15درصد) بدون شغل رسمی در ایرانم. از سال 62 تا حال در بسیج و کارهای فرهنگی و هنری و اجتماعی و مذهبی مشغول کارم ، با سختی اماراضیم.

بنده از قانون چیزی یاد نگرفتم. هرچه اقتصاد ما خرابه کلیک می کنند روی آنهایی که باید حقشان را بگیرند کسر و به آدم هایی که فقط اسلام نمایی و نقش بازیگریشان بسیار حرفه ایست به جیب می زنند و یا اختلاس و خلاص.

مادیات خوب است منکر نیستم اما گذشت و ایثار حضرت ابوالفضل(ع) راسرمشق مسیر زندگی قراردهیم.

خداوند می داند با مهدی (عج)زمانش چه کند برآنهایی که حق را ناحق می کنند .

با تشکر