تاریخ : 1393,شنبه 01 آذر17:59
کد خبر : 29903 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

چه شدند بی صورت سانحه ها؟!



اسلام مشکانی- 19 بهمن
تائید جانبازی رزمندگان بدون مدارک بالینی با نظر کمیسیون پزشکی
سرویس: صحن
با موافقت نمایندگان در خانه ملت جانبازی رزمندگانی که مدارک بالینی ندارند با نظر کمیسیون پزشکی و معرفی یگانهای اعزام‌ کننده و نهادهای متولی توسط کمیسیون احراز بنیاد شهید و امور ایثارگران تائید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی عصر امروز (شنبه 19بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 1393 کل کشور با بند الحاقی تبصره 16 این لایحه موافقت کردند.

براساس بند الحاقی این تبصره، افراد و رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس و حوادث زمان انقلاب اسلامی دچار آسیب‌ جسمی، روحی و روانی شده‌اند ولی صورت سانحه و مدارک بالینی همزمان را ندارند، با معرفی یگانهای اعزام‌کننده و نهادهای متولی توسط کمیسیون احراز بنیاد شهید و امور ایثارگران و با نظر کمیسیون پزشکی، جانبازی آنها مورد تأیید قرار می‌گیرد و متناسب با میزان جانبازی‌ آنها تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می‌گیرند؟ مسئولین عزیزشمایی که این لایحه هاراتصویب میکنیدپس چراکسی به مارزمندگانی که صورت سانحه نداریم جواب درست وحسابی نمیدهد.

منی که27ماه داوطلب جنگیدم والان حدود20سال است بامدرک دارم داروی اعصاب وروان مصرف میکنم والان حدودیک سال است که به خاطرخوردن این قرصها نمیتوانم سرکاربروم وصورت سانحه هم ندارم پس تکلیف من چیست؟با3تابچه که بزرگ آنها14سال داردوهرسه تافرزندم هم به مدرسه میروندفقط محبت کنی به اینجانب یک دفترچه بیمه بدهیدتاخودم بتوانم دردخودم رابااین دفترچه درمان کنم الان بیش از ده ها نامه شبهه همین نامه دادم اماکسی جزآقای ساقی که خداخیرش بدهدنداده کمک کمک کمک کمک نه پول کمک درمان دردم