تاریخ : 1393,یکشنبه 02 آذر13:55
کد خبر : 29924 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

فقط ستون سایت را پر نکنید



سید حسین- آقای مجتهد! مطالب شما مثل این است که به بچه کوچک کلمه بابا و مامان را یاد بدهید. چون یادگرفتن این کلمات امری طبیعی است! اصل مطلب اینست که کسی نمی خواهد حقوق واقعی جانبازان بسیجی بیکار زیر25درصد را پرداخت کند. به همین دلیل هنوز هم همان کمک معیشت پرداخت می شود. همه خوب می دانیم این پرداخت حقوق چندان فشاری به بودجه کشور وارد نمی کند اما بسیاری از مشکلات این گروه ازجانبازان را حل می کند. من یک نفر اگرحقوقی معادل 900هزارتومان داشته باشم ماننداین است که میلیاردر شدم البته عده ای ازخودی ها ما را متهم به مادی گرایی می کنند که مطمئن هسیتم فیش حقوق هیچ کدام از آنان کمتراز یک میلیون تومان نیست. پس بای غم مادی نداشته باشند و احتمالا" ازبودجه های سفارشی هم بی بهره نیستند!

اگر واقعا" قصدکمک داریدجناب وزیردفاع را به یک مناظره دعوت کنید وعلت برقرارنشدن حقوق جانبازان زیر 25درصد بسیجی که مصوبه مجلس بوده را سوال کنید و اینکه چرا هنوزپرداختی به نام کمک معیشت است؟! اگر فقط پول بابک جان زنجانی را بخواهیدبه این جانبازان اختصاص دهیدبه راحتی 15سال می شود، حقوق کامل طبق جدول سازمانی پرداخت کرد. این که نمونه آشکار شده و همینطور اختلاس بنیادکه عده ای سعی دارن مسکوت بماند و موارد دیگرکه فاش نشده یا اصلا" کشف نشده ونخواهد شد.

پس چطوربرای کسانی که بی هیچ چشم داشتی ازجان خودگذشتند همیشه کسربودجه است؟! شایدمطالب من به نظر مسخره باشداما تجربه و تاریخ نشان داده اکثرکسانی که مورد بی مهری قرارگرفته اند روزی دوباره به آنان نیاز شدید خواهدبود که دیگر دیر شده! جناب مجتهد! اگرقصدشما پرکردن ستون سایت است که خوب انجام دادید ولی اگر واقعا" قصد کمک دارید یک فراخوان کنید، ببینید چندهزارنفرحاضرند دراین فراخوان به عنوان پشتیبان شما در مناظره با وزیر دفاع و مسئولین بنیاد شرکت کنند. پس اگر  اهل حق هستید بسم الله .. والسلام