تاریخ : 1393,سه شنبه 04 آذر18:04
کد خبر : 29973 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

بسیج واژه ای مقدس



جانباز- بسیج واژه ای مقدس ومردمی است که شالوده وجود آن ریشه در اعتقادات اسلامی و خمینی کبیر دارد. بسیج به یک نسل و یک آن منحصر نمی شود بلکه متعلق به آحاد ملت مومن در همه اعصار, پیروان دین وکشور و ولایت است. بسیج در اعتلای آرمان های امام وانقلاب و رهبری در عرصه های گوناگون تلاش مستمر داشته و فدایی بسیار هم داده, تفکر وفرهنگ شریف بسیجی اگر در همه جا فراگیر شود (که شده ) جلوه هایی از آثار مدینه فاضله, محصول ابتکار, درایت و اندیشه والای امام راحل ,به طور کامل متجلی و نه تنها در درون کشور, بلکه ماورای مرزها و ملت های زیر ستم را پوشش می دهد و سدی است مقابل تهاجمات مختلف و خصم اهریمنی و حامی است برای مظلومان و آه کشیدگان.

اوج ایثار وفداکاری بسیج در دوران 8ساله دفاع مقدس تثبیت وبروز پیدا کرد ونسلی را به میدان کارزار روانه ساخت که عشق وفرهنگ عاشورایی را از نوجوان تا سالمند و زن وکودک وپیر همه وهمه ....را منسجم وهماهنگ کرد تا گوشه ای از صحنه کربلا وهمبستگی و وحدت اسلامی را به نمایش بگذارند , به حتم نسل جان بر کف دوران جنگ تحمیلی حامل افتخارات ومباحات کشور بوده و از قابلیت و عیار بالایی از قداست بر خوردار است که همه بایستی قدردان ایثارگری و حماسه شجاعت ان دلاور مردان با شیم وبه آنان ببالیم.

به امید خدا این مسیر الهی و بار امانت ورسالت شهیدان به خون خفته ,توسط جوانان پاک بسیحی در نسلهای بعدی در جنبه های مختلف علمی ,اجتماعی ,دینی, دفاعی ....تداوم و به قیام امام عصر (عجل)متصل گردد وبسیجیان ومومنان زمینه ساز حکومت عدل وامام عصر(عج) وناجیان وشافیان در دنیا و آخرت هستند . مردان و بانوان بسیجی این ایام خجسته , مبارکتان باد .

.