تاریخ : 1393,چهارشنبه 05 آذر13:33
کد خبر : 29989 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

خط کشی جناحی و عاشقان ولایت



محسن ناطق - سلام ، افرادی که مدعی پیروی خط امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب هستند و مدام بدنبال خط کشی سیاسی و تقسیم بندی مردم بوسیله خط کش حزب و جناح میباشند از نظر عاشقان ولایت و پیروان خط امام و رهبری معظم انقلاب نسبت به وحدت و انسجام ملی خیانت میکنند. برای مثال تشکیل برخی تیمهای ورزشی که در تقابل یکدیگر مسابقه میدهند تا در نهایت تیم ملی مقتدر باشد. بهترین وحدت و انسجام از طریق پیوستن به بسیج امکانپذیر است. چرا گروههای سیاسی با بسیجی و ایثارگر مخالف هستند اما خود را دلسوز و حامی مردم و پیرو خط ولایت فقیه معرفی میکنند؟

اگر افرادی به ظاهر خود را پیرو ولایت معرفی میکنند لازمست در باطن نیز بدنبال ایجاد و حفظ وحدت ملی در قالب بسیج باشند در حالیکه گروه بندی مردم و ایجاد اختلاف فکری و دینی بوسیله ورود به مقدسات و تعصبات مردود میباشد. فقط خط کشی که توسط رهبر معظم انقلاب بین دوست و دشمن ترسیم میگردد مورد قبول و تایید ایرانیان وفادار به نظام مقدس اسلامی میباشد.

یکی از نشانه های شناخت فتنه و دشمنی پنهان با نظام مقدس که در نقاب دینی و انقلابی مخفی شده همین قرائت های مختلف از دین و ایجاد تفرقه و شبهات شیطانی است لذا مردم بخوبی از جبهه های جنگ با دشمنان پنهان در نقاب دین و انقلاب بوسیله رهبری عالیقدر حضرت امام خامنه ای سربلند و کارآزموده شدند.

سلام ، طبق آیات شریف قرآن کریم حزب فقط حزب الله است. تجلی حزب الله در قالب بسیج مردمی با فرمان امام راحل (ره) جلوه گر اتحاد و انسجام ملی میباشد. اگر حزب یا گروهی مقابل حزب الله تشکیل و فعال شود آنوقت میگوییم حزب شیطان است.
اگر احزاب و جناح های سیاسی مثال سکولاریسم و سوسیالیسم و غیره با صداقت هویت و هدف خودشان را به مردم اعلام کنند هیچوقت طرفداری نمود پیدا نمیکند. آنها با پوشش پیروی از خط امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب و نقاب دینی و انقلابی همچنین قرائت آیات قرآن در سخنرانی و نشریات مربوط تلاش میکند مردم را دور خودشان جمع کنند. آنها هویتی شیطانی و دشمنی قدیمی با مردم مسلمان دارند. افرادی که با دلارهای آمریکایی فریفته دنیای دون و کاخ و ویلاهای خارج هستند هرگز مورد تایید مردم رنج کشیده و خون داده نخواهند شد.
فتنه 76 . 88 نمونه علنی دشمنی آنها با مردم مسلمان بوده که روزهای ابتدایی توسط دروغ و شبه افکنی توانستند عده ای را با خودشان همراه کنند اما پس از افشای هویت شیطانی و ارتباط با استکبار و کشف خیانت آنها توسط رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران چنان ذلیل و منزوی شدند که مسئولان نظام مجبور شدند تیم های حفاظتی مسلح تشکیل دهند تا فتنه گران خائن از خشم و انزجار مردم در امان باشند.