تاریخ : 1393,یکشنبه 23 آذر14:43
کد خبر : 30271 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

نذاریم تحقیرمون کنن!



رضا زاهدی از بجنورد- دوست گرامی چه سعادتی و چه افتخاری نصیب شما شده که توانستد تلفنی با از ما بهتران احوال پرسی نمودید! باور کنید این بزرگان و شایستگان خدا خیلی به شما لطف کردن و به شما ارزش قائل شدند . چون هر کسی حق ملاقات ندارد! آقایون مدام در جلسه و همایش و یا در حال زراندوزی هستند و هیچ موقع از قانون و ضوابط هم عبور نمی کنند .به لحاظ مقام و مسئولیتی که دارند در هر کجا که قصد سفر داشته باشند از قبل همه چیز برایشان مهیاست. چون برای من و شما زحمت می کشند. این که خدمت شما عرض شده کسری بودجه دارند عین حقیقت را گفتند وندارند که به شماها بدن.

بودجه و پول و امکانات فقط مختص بچه های ورزشی و فوتبالی هاست. اونا باید در ناز و نعمت باشند شما چه گلی به ارمغان آوردید؟! جز اینکه جنگ کردید کار دیگری برای مملکت نکردید! ابن بودجه برای شما همیشه کسری دارد قوانینی هم مصوب می شود باید ده سال خاک بخورد .اما دیدید که در سه یا چهار ماه قبل عزیزان فوتبالی برای کارت معافیت روح لطیف شان آزرده شد و بلافاصله عزیزان مسئول جهت رفاء حال آنان سریعا قانون وضع کردند تا خدای ناکرده رنجیده خاطر شوند .

همه این مشکلات را خودمان خلق کردبم و در این چندی!ن پس از پایان جنگ هرگز کنار هم جمع نشدیم تا با وحدت و همدلی و اعتماد به هم حق خواهی مان را از طریق قانونی مطالبه کنیم .چرا باید چشم انتظار دیگران باشیم؟ چرا اجازه بدهیم که دیگران برای چاره سازی کنند؟ دوستان عزیز! ما قشر بسیار بزرگی هستیم. ما در کشور شهداء زندگی می کنیم. اگر اعتماد و همبستگی ملی داشته باشیم یقین داشته باشید به راحتی حقوق مان را زنده خواهیم کرد. چرا اجازه می دهیم دیگران ما را تحقیر کنند؟ مگر دوران مقدس را فراموش کردید که از هیچ به اینجا رسیدیم؟ همت کنید اگر با هم باشیم در سایه ولایت امام خامنه ای صدای مظلومیت را به گوش همه می رسانیم. یا حق التماس دعا