تاریخ : 1393,یکشنبه 23 آذر17:00
کد خبر : 30281 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

به خدا ندادند!



مجتبی - اینجانب فرزند شهید هستم از استان لرستان. بیکارم و با مادرم زندگی می کنم.  ما تا حالا هیچ گونه وام مسکنی نگرفتیم و هیچ گونه مسکنی از هیچ نهادی و بنیاد شهید نگرفتیم. داریم در منزل قدیمی و کهنه ای زندگی می کنیم! الان خانه ما نم زده و خیس هست و قالی رو جمع کردیم و توان خرید مسکن نداریم. چندین بار مراجعه کردیم بنیاد شهید اما جوابی نگرفتم. منزل ما چون کهنه و کلنگی هست ارزان فروش میره و کسی خریدار نیست و ما نمیتونیم باهاش مسکن دیگه ای بخریم.  چون گرون هست  و ما از خودمون یک ریالی هم نداریم.

مشکلات مالی داریم و با بدترین شکل ممکن بزرگ شدیم و زندگی بدی داشتیم. بنیاد شهید هم مراجعه کردم فقط میگن وام مسکن هست. باید حتما" سند بیارید و من نه کسی رو دارم که سند بده و نه کسی حاضر میشه سندش رو به ما بده که بخوایم چند ماه بذاریم تو نوبت که وام بدن.

حال من فرزند شهید و مادرم که همسر شهید هست و هیچ پولی از خودمون نداریم، نمیتونیم سند بیاریم. لطفا" بگید چیکار کنم؟!  آیا این سخن رهبر معظم انقلاب بود که گفت به خانواده شهدا رسیدگی بشه؟! ولی از طرف بنیاد شهید نمیشه.  پدرم سال 92 بازنشسته شده. پاسدار بوده که شهید شده. پاداش بازنشستگی شون رو پرداخت نکردند! به خدا به این پاداش نیاز داریم. مشکل مالی زیادی داریم ولی آقای شهیدی هر جا رفته گفته تمام پول خانواده شهدا رو دادیم! به خدا ندادند!  آقای شهیدی! چرا همش جانبازان؟!  مشکلات ما فرزندان شاهد و همسر شهید را دریابید. خسته شدم به خدا