تاریخ : 1393,سه شنبه 25 آذر11:40
کد خبر : 30305 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

بنیاد اراک توضیح دهد!!!!



مهدی سمیعی - امروز دومین روزی بود که آقا ابراهیم به گناه جانبازی در زندان مرکزی اراک به سر می برد. آقای رئیس جمهور و مسئولین محترم اگر این آقا نظم بنیاد شهید را بر هم زده اولا" به خاطر اینکه نیاز مبرم به وام برای اینکه صاحبخانه اثاثش را بیرون نیاندازد و اگر بار قبل گرفته است برای عروس کردن دخترش بوده است.

شاید اگر آقا ابراهیم مشکل اعصاب و قطع پای راست را نداشت به هیچ عنوان غرورش به او اجازه نمی داد برای حل مشکلش به شما رو بزند. ثانیا روزگاری خود رشادت کرد تا نهادی به اسم بنیاد بوجود آمد. آقای انصاری فر رئیس محترم بنیاد شهید شهرستان اراک به یاد حرف حضرت آقا که فرمودند هرکسی در بنیاد کار می کند باید خود را نوکر وخادم این عزیزان بداند افتادم! این نهادی می باشد که حضرت امام (ره) برای دفاع از این عزیزان بوجود آورد.

یا شما حرف حضرت آقا را نشنیده اید یا بنیاد شهید خصوصی شده ما خبردار نشده ایم. راستی آقای انصاری فر! آقا ابراهیم  روزگاری برای دفاع از این مملکت وناموس این مردم بود که پای راست خود را از دست داد، مشکل اعصاب وروان پیدا کرد و شما امروز ناموس این مرد بزرگ را برای نشان دادن قدرت خود به زندان انداختید. حال قدرت شما واقعی است یا قدرت آقا ابراهیم ما!