تاریخ : 1393,چهارشنبه 26 آذر14:44
کد خبر : 30335 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

کار سختی نیست!



محسن ناطق - موضوع دعواهای جناحی هنوز حل نشده و بشدت بدتر از گذشته با علنی شدن ارتباط اصلاح طلبان با سکولاریسم و فتنه دشمنان اسلام ادامه دارد. باعث کمال تاسف است که افرادی با اطلاع از وضعیت ارتباط غربی جناح اصلاح طلب و ارتباط شرقی جناح اصولگرا همچنان بنام ایثارگر از سیاست زدگی و دنیا پرستی آنان با تعصب حمایت می کنند که مشکوک و سیاسی جهت سود جویی جناحی به نظر می رسد.

تمام افرادی که نسبت به نظام مقدس اسلامی و رهبری معظم انقلاب ارادت دارند از فساد و ارتباط فتنه گران و شاخ و برگ آنان با دشمنان دین و مردم مطلع هستند مگر عده انگشت شماری که در بطن امور نیستند و در اثر تبلیغات گسترده دشمن قادر به تشخیص نشدند که منظور از فتنه گری همین گم شدن حق و باطل در تبلیغات و فریب های دشمن است.

هر ایرانی دلسوز می داند عملکرد دولت ها با شرایط اقتصادی و فرهنگی مرتبط می باشد لذا تشخیص دوست و دشمن چنانچه سوء نیت نباشد کار سختی نخواهد بود فلذا مقایسه قیمت نفت و دلار و پوشش توجه به فرهنگ اسلامی - شیعی در دولتهای فعلی و گذشته علیرغم تبلیغات و تهمتهای مسموم جناح های سیاسی و میانداری باند ثروت و قدرت علیه یکدیگر برای کسب آرای انتخاباتی مردم براحتی ملاک تشخیص مناسبی در افکار عمومی می باشد.

از فاش نیوز عزیز برای حفظ ارزش ها و امانتداری از نظرات ارسالی کمال تشکر و امتنان را داریم.