تاریخ : 1393,چهارشنبه 26 آذر17:23
کد خبر : 30340 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

سریع برای آزادیش اقدام کنید



محمدرضا- یا زهرا یازهرا (س)
به کدامین گناه این چنین رفتاری با جانباز این ممکت و همسرش کردید؟( برای مطلب بنیاد اراک توضیح بدهد!) کدام قاضی توانسته است یک مرد از دیار عشق را که 40 % درصدش در این دنیا و 60% درصدش در پیشگاه خداوند است را محاکمه کند؟ ای ولله داره. تو برو 60%درصدش را بیار. آن وقت قضاوت کن کی به تو این مجوز را داده؟

ریاست محترم قوه قضائیه! شما خود قضاوت کنید. این عادلانه است که این مرد خدا را که از یادگاران دوران جنگ است را این چنین گرفتارش کنید، آن هم با همسرش؟
به جای اینکه روانشناسی در بنیاد مستقر کنید و او نیز ازرزمندگان باشد تا چنین رزمندگان اعصاب وروان را آرام کنند و به خواسته اش ارج نهید، او را به بهانه مثلا" درگیری به زندان می اندازید؟! این عدالت است؟!
منم بارها در مسئولیتی که داشتم چنین برخوردهایی دیدم و حتی ضرب و شتم هم شدم از سوی این عزیزان اما با سعه صدر و با بوسیدن روی گل رزمنده درب و داغان جنگ وی را آرام نموده و به خواسته اش رسیدگی کردم. این برخورد شما به هیچ وجه قابل قبول جامعه ایثارگری نیست.

سریعا" نسبت به آزادی این جانباز فداکار اقدام نمایید و بعدا" توضیح دهید و رئیس آن بنیاد خاطی را برکنار کنید تا درس عبرتی برای سایرین گردد. در پایان از بسیج شهرستان اراک تقاضای دخالت و رسیدگی داریم و همچنین از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان اراک. از تمام ایثارگران و مردم تقاضا دارم که به این کامنت مثبت بزنید تا به گواه شما بتوانیم احقاق حق کنیم. امروز با او برخورد می کنند و فردا بلکه با تو ...............................