تاریخ : 1393,جمعه 28 آذر14:03
کد خبر : 30348 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

تقدیرازیک مدیرصمیمی!



مرتضی قنبری وفا -  زمانی که آقای صمیمی ریاست بنیاد مازندران شدند نشان دادند هدف و انگیزه لازمه یک مدیر در وجودشان هست . بنده و ایشان رابطه بسیار گرمی داشتیم و یکی از نکات اخلاقی شان به نوعی غریب بود مثال در جلساتی که شرکت داشتند تاکید زیادی داشتند که در کنار نام و پست شان هرگز او را جانباز 70 درصد معرفی نکنند که این مگر عیبی دارد؟! ولی هیچگاه پاسخش را نداد اما 3 بار در کمیسیون شرکت کردند و همگی پزشکان 70 در صد ایشان را تائید کردند احساس می کنم در کنار جانبازا مثلا نخاعی خود را از تبار آنان نمی دانست و همیشه بدنبال مشکلات جانبازان بودند.

حتی جلساتی با مدیر کل سازمان مسکن و شهر سازی قبل از ادغام با وزارت راه انجام می دادند که ما هم در این جلسات شرکت داشتم و مطالب مفید را نت برداری کرده به همراه عکس در سایت اداره کل لحاظ می شد و خودم دیدم آقای صمیمی بسیار جدی روال کارها را شخصا" پیگیری میکردند تا به نتیجه برسند و همیشه لبان خندانی دارند در یک جمله (آقای صمیمی بسیار صمیمی هستند) و بنیاد استان تهران ایشان را از ما جدا کردند.

خداوکیلی جانبازانی که مشکل جدی دارند به دیدار عمومی ایشان بروند و حتما" آقای صمیمی پیگیری می کنند.  فقط دعا می کنیم چنینن مدیران لایقی را در پست های حساس بگمارند.یا حق