تاریخ : 1393,سه شنبه 16 دي13:46
کد خبر : 30569 - سرویس خبری : اخبار

پیام تسلیت رییس مجلس درپی شهادت جانباز کولیوند


پیام تسلیت رییس مجلس درپی شهادت جانباز کولیوند

رییس مجلس شورای اسلامی به مناسبت درگذشت جانباز قطع نخاعی حسن کولیوند به برادر نماینده‌اش در مجلس شورای اسلامی تسلیت گفت.

فاش نیوز - رییس مجلس شورای اسلامی به مناسبت درگذشت جانباز قطع نخاعی حسن کولیوند به برادر نماینده‌اش در مجلس شورای اسلامی تسلیت گفت.

در پیام لاریجانی به محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج آمده است:

«درگذشت برادر گرامیتان جانباز و سرافراز و قطع نخاع دفاع مقدس حاج حسن کولیوند را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت گفته و برای آن مرحوم که اینک در جوار برادران شهیدش آرام گرفته رحمت و عنایت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند مسئلت می‌کنم.»

لازم به ذکر می باشد جانباز 70 درصد 'حسن کولیوند' از رزمندگان استان البرز از اوایل جنگ تحمیلی و در سن 21 سالگی در مناطق مختلف عملیاتی جنوب و غرب کشور حضور یافت که سرانجام در سن 26 سالگی و در منطقه عملیاتی شلمچه از ناحیه گردن قطع نخاع شد. وی به علت مشکلات شدید جسمی از مدت ها پیش در آسایشگاه حضرت امام خمینی (ره) تهران بسر می برد که با وجود مشکلات جسمی زیاد ، صبر و روحیه مثال زدنی داشت.

این جانباز نیز به علت عارضه کلیوی از چند روز پیش در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص ) تهران بستری شد که پس از گذشت چند روز مشکلات تنفسی نیز بر دیگر عوارض ناشی از جراحاتش افزوده شد و سرانجام بر اثر همین عوارض شب گذشته به لقاء الله پیوست.

در دوران دفاع مقدس دو برادر گرانقدر وی به نام های شهیدان 'محمد صفا' و 'محمدباقر' در راه دفاع از ایران اسلامی و آرمانهای والای انقلاب اسلامی شربت شهادت نوشیدند.

شهید محمد صفا در عملیات والفجر مقدماتی و شهید محمد باقر در عملیات بدر در سال 1363 به شهادت رسیده بودند.

برادر دیگر شهید حسن به 'محمدجواد کولیوند' نیز از جانبازان دفاع مقدس است که نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی است.


 

 


کد خبرنگار : 12