تاریخ : 1393,سه شنبه 16 دي13:56
کد خبر : 30585 - سرویس خبری : اخبار

لزوم توجه به حرمت افزایی در پاسخ گویی به مراجعان



 
 

به گزارش «ایثار»، احسان‌اله لنکرانی در جمع روسای ادارات و کارشناسان حوزه فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، گفت: حفظ حرمت و حریم ایثارگران و همکاران، از مولفه‌های اصلی تکریم ارباب رجوع بوده و بایستی همان طوری که تاکنون انجام می‌شده، ادامه داشته باشد.

 

 

وی وجود وحدت و همدلی کارکنان و نگاه به وظایف بنیاد را تکلیف دانست و افزود: از شما می‌خواهم رویکرد همه فعالیت‌ها تکلیف گرایی باشد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در ادامه از فعالیت‌های انجام شده در حوزه فرهنگی تشکر کرد و اظهار داشت: علیرغم وجود کاستی‌ها و کمبود اعتبارات در بخش‌های مختلف، تلاش شده که فعالیت‌ها تعطیل نشود و با تعامل با سازمان‌ها و بخش‌های مختلف خارج از مجموعه بنیاد به اهداف مورد نظر نایل شویم.

لنکرانی با تاکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی، خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی استفاده بهینه از امکانات و بهره‌برداری حداکثری از رویکردها است.

در ادامه جلسه روسای ادارات و کارشناسان، مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح کرده و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه می‌توان، برنامه‌ریزی برای ایام الله دهه فجر، برنامه ریزی برای روز شهدا و اخذ سهمیه برای اردوی جانبازان شیمیایی را نام برد.