تاریخ : 1393,سه شنبه 16 دي14:01
کد خبر : 30586 - سرویس خبری : اخبار

برگزاری یادواره شهدای شهرکرد



به گزارش «ایثار»، سرهنگ پاسدار مهران مرادی با اعلام این خبر، گفت: دومین یادواره 883 شهید شهرستان شهرکرد و 280 شهید استان در عملیات غرورآفرین کربلای 5 و 9 سردار شاخص این عملیات، ساعت 9 صبح پنجشنبه 18 دی ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد به برنامه های جانبی این مراسم باشکوه اشاره کرد و افزود: با حضور یادگاران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا، اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان و شهرستان شهرکرد، بسیجیان و مسئولان و کارکنان ادارات در این مراسم معنوی به مقام والای اسوه های ایثار و شهادت ادای احترام می شود و از خانواده سرداران شاخص عملیات کربلای 5 تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه میثاق با شهیدان همزمان با این یادواره 17 دی با حضور مسولان استان و شهرستان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد افتتاح می شود و تا  19 دی برای بازدید علاقمندان دایر است.

مرادی از برگزاری نشست رزمندگان گردان های یا زهرا (س) و  امام سجاد (ع) که در عملیات کربلای 5، جزء یگان های عمل کننده اصلی بودند، خبرداد و گفت: ‌این نشست نیز،  دوشنبه 15دی ماه با حضور فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مجتمع رفاهی لاله برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد با گرامیداشت میلاد حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام از نورافشانی بام شهرکرد در شب جمعه 19 دی ماه با حضور بسیجیان در تپه نورالشهدا و جوار قبور مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

وی در پایان از مردم ولایتمدار شهرستان شهرکرد، خانواده های معظم شهدا،  بسیجیان و فرماندهان و اقشار مختلف  مردم ولایتمدار و دوستدار فرهنگ ایثار و شهادت برای شرکت در این مراسم یادواره دعوت کرد.