تاریخ : 1393,سه شنبه 16 دي15:07
کد خبر : 30603 - سرویس خبری : اخبار

رشد 25 درصدی جذب معتمدین



معاون بنیاد شهید قزوین خبر داد
رشد 25 درصدی جذب معتمدین معین در قزوین

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: امسال جذب معتمدین معین به منظور ارائه خدمات به جامعه ایثارگران، 25 درصد افزایش داشته است.

 
 

 

 

خبرگزاری فارس: رشد 25 درصدی جذب معتمدین معین در قزوین

 

وی با اشاره به اینکه امسال اکیپ‌هایی برای دیدار از خانواده شاهد و ایثارگر تشکیل شده است، افزود: تعدادی از معتمدین معین اعلام آمادگی کردند تا در قالب این اکیپ‌ها به همراه کارمندان بنیاد در دیدارها حضور یابند.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه برخی از خانواده‌های ایثارگر به خاطر مناعت طبعی که دارند به بنیاد شهید مراجعه نمی‌کنند، بیان کرد: دیدارها با هدف برقراری ارتباط عاطفی، اطلاع‌رسانی از خدمات‌رسانی بنیاد شهید و ارائه خدمت در منزل به آن‌ها انجام می‌شود.

علی‌اکبر بیک ادامه داد: تجلیل و تکریم و رفع مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران از دیگر اهداف این دیدارها است که معتمدین معین در تحقق آن، به بنیاد کمک به‌سزایی می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه بنیاد از توانایی‌ها و ظرفیت‌های معتمدان معین در ارائه خدمات به ایثارگران استفاده می‌کند، عنوان کرد: آن‌ها بر اساس مدرک تحصیلی در گروه‌های تخصصی از جمله اشتغال تقسیم‌بندی می‌شوند تا بتوانند خدمات بهتری به خانواده شاهد و ایثارگر ارائه دهند.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه 50 درصد معتمدین معین فعال هستند، خاطرنشان کرد: 50 درصد دیگر به دلیل شاغل بودن فعالیت کمتری دارند.

وی با بیان اینکه معتمدین معین می‌توانند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مؤثر باشند، افزود: آن‌ها به دلیل اینکه ارتباط تنگاتنگی با این فرهنگ دارند بهتر می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.

این مسئول با اشاره به برگزاری ششمین دوره آموزش معتمدین معین تصریح کرد: این دوره‌ها به منظور افزایش توانایی، آگاهی و آشنایی با مبانی علمی و روش‌های برقراری ارتباط با جامعه ایثارگران، ارتقای اطلاعات در رابطه با فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد زمینه برای افزایش بهره‌وری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آن‌ها برگزار شده است.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به مهمترین اقدامات حوزه مددکاری و مشاوره بنیاد یادآور شد: اجرای توسعه و تثبیت شبکه‌های معتمدین معین دانشجویی، راهیان‌نور، حمایت از تشکل‌های مردمی، شورای مشورتی استانداران و فرمانداران، فعال‌سازی و ارتقای دیدارها در طرح سپاس و جذب معتمدین معین و آموزش آن‌ها از جمله این اقدامات است.