تاریخ : 1393,چهارشنبه 17 دي14:36
کد خبر : 30626 - سرویس خبری : عکس

گزارش مصور ازتشییع جانبازشهیدکولیوند(1)


گزارش مصور ازتشییع جانبازشهیدکولیوند(1)

مراسم تشییع جانباز شهید"محمد حسن کولیوند" دیروز با حضور پرشکوه مردم ، ایثارگران ، جانبازان و همرزمان آن شهید در محمد شهر استان البرز یرگزارشد.

فاش نیوز -  مراسم تشییع جانباز شهید"محمد حسن کولیوند" دیروز با حضور پرشکوه مردم ، ایثارگران ، جانبازان و همرزمان آن شهید در محمد شهر استان البرز یرگزارشد.

 

مراسم تشییع جانباز شهید"محمد حسن کولیوند" دیروز با حضور پرشکوه مردم ، ایثارگران ، اعم از خانواده شهدا، جانبازان، همرزمان آن شهید و شخصیت های کشوری و لشکری ، ازجمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محمد شهر استان البرز یرگزارشد.

تشییع این جانباز شهید از ساعت 1/30دقیقه آغاز شد. حضور مردم دراین مراسم بقدری انبوه بود که مدت زیادی حرکت خودروها درجاده پرتردد وترانزیتی که از محمد شهر می گذرد دچار انسداد و اختلال شد چرا که جمعیت زیادی در این خیابان به امامت آیت الله حسینی همدانی ، نماینده ولی فقیه وامام جمعه برپیکر شهید کولیوند نمازخواندند.

پس از نماز ، پیکر شهید کولیوند به سمت بیبی سکینه تشییع و حرکت داده شد و درجوار برادران شهیدش و همچنین پدر مرحومش به خاک سپرده شد.

دراین مراسم حضور جانبازان نخاعی از تهران ، خصوصا" از آسایشگاه جانبازان امام خمینی چشمگیربود.

گفتنی است جانباز شهید "محمد حسن کولیوند" درعملیات کربلای پنج ازناحیه نخاع گردن قطع نخاع گردید و سرانجام پس از حدود 28 سال دردمندی و صبوری ، روز یکشنبه 193/10/14 دربیمارستان خاتم الانبیاء تهران به شهادت رسید و به برادران شهیدش پیوست.

 

و ضمناً مراسم ختم این جانباز شهید، در روز پنجشنبه مورخ 1393/10/18 از ساعت 14 الی 16، در مسجد جامع محمد شهر کرج برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


کد خبرنگار : 16