تاریخ : 1393,یکشنبه 21 دي11:54
کد خبر : 30694 - سرویس خبری : اخبار

مقابله با جنگ نرم



مقابله با جنگ نرم از اهداف اصلی تاسیس بسیج رسانه است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: مقابله با جنگ نرم از اهداف اصلی تاسیس بسیج رسانه است.



عبدالله جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 21 دی ماه و سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبری به عنوان سالروز تاسیس بسیج رسانه نامگذاری شده است.

وی از برگزاری برنامه‌های مختلف همزمان با 21 دی ماه و سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبری در سطح استان زنجان خبر داد و بیان داشت: شهید غلامرضا رهبری به عنوان نخستین شهید رسانه کشور محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان به وضعیت جنگ نرم به ویژه در عرصه رسانه اشاره کرد و گفت: امروز جهان در عصر ارتباطات قرار دارد و در این عرصه اقدامات مختلفی انجام می‌شود.

* یکی از مصادیق اصلی جنگ نرم رسانه‌ها است

این مسئول یکی از مصادیق اصلی جنگ نرم را رسانه‌ها اعلام کرد و افزود: امروز با توجه به پیشرفت امکانات باید همه سواد رسانه‌ای و آموزش رسانه‌ای داشته باشند.

جعفری خاطر نشان کرد: امروز باید برای مقابله با جنگ نرم دشمن و جنگ رسانه‌ای ایجاد شده در جهان گام‌های محکمی برداشته باشد.

وی از دیدار اصحاب رسانه استان زنجان با آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان همزمان با سالروز تاسیس بسیج رسانه خبر داد و متذکر شد: این برنامه ساعت 10 صبح روز 21 دی ماه جاری در  دفتر امام جمعه زنجان برگزار می‌شود.

* برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی در زنجان

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان هدف از برگزاری این برنامه را همگرایی و تجدید بیعت با مقام شهدای رسانه شهید غلامرضا رهبر اعلام کرد و بیان داشت: این برنامه با هدف گرامیداشت بسیج رسانه برگزار می‌شود.

این مسئول برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی در زنجان را از دیگر برنامه‌های بسیج رسانه اعلام کرد و یادآور شد: این برنامه ورزشی و اهدای جوایز با حضور اصحاب رسانه این مسابقات برگزار می‎شود.

جعفری ایجاد همدلی میان اصحاب رسانه استان زنجان را از دیگر اهداف این برنامه‎ها اعلام و تصریح کرد: آشنایی اصحاب رسانه با برنامه‎های این سازمان از دیگر اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید دنباله‌رو راه این شهید بزرگوار باشند، اظهار داشت: همچنین همزمان با گرامیداشت شهید غلامرضا رهبر برنامه‌های مختلف ملی در سطح کشور برگزار می‌شود.


منبع: خبرگذاری فارس