تاریخ : 1393,دوشنبه 22 دي15:20
کد خبر : 30755 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

اسم کدامتان درلیست سیاه است؟!


اسم کدامتان درلیست سیاه است؟!

خداوند ازهر گناهی می گذرد الا حق الناس! این یعنی افضل ترین نماد اسلامی بودن ما!!پس اگر چادر سر نکنم چون دیگران را به گناه می اندازم دچار حق الناس شده ام. پس حجاب به حق الناس ربط دارد.

دکتر معصومه پاشایی - آیا نماد اسلام مراسم های مذهبی و چادر سر کردن امثال من و تلویزیون نه چندان مذهبی ماست! یعنی اگر از اینها جدا شدیم دیگر جهنمی شده ایم و یک کشور لائیک به حساب می آییم!

خداوند ازهر گناهی می گذرد الا حق الناس! این یعنی افضل ترین نماد اسلامی بودن ما!!پس اگر چادر سر نکنم چون دیگران را به گناه می اندازم دچار حق الناس شده ام.  پس حجاب به حق الناس ربط دارد.

تنها جایی که خداوند سرسختنانه جلوی انسان می ایستد حق الناس است، چیزی که در کشور اسلامی ما کسی به آن اهمیت نمی دهد! البته منظورم کسانی اند که خیلی ادعای کس بودن می کنند! برخی مسئولین که ادعای اسلام می کنند و ساعت نماز و دعا در ادارات تنظیم می کنند، هر جا می نشینند برای نشان دادن خلوص خود از شهدایی مایه می گذارند که از جانشان مایه گذاشتند، ولی خود نمی توانند حتی از جیبشان مایه بگذارند!

نمی دانم با این شتابی که ارقام اختلاس هایمان بالا می رود به کجا می رویم!! بماندخرده خوری های برخی ادارات و کارمندان و....

آیا انقلاب کردیم و شهید دادیم که به اینجا برسیم! رئیس محترم قوه قضائیه شما بگوئید به کجا می رویم! جناب رئیس مجلس که نزدیک انتخابات ناگهان یادتان می افتد فراکسیون دفاع مقدس لازم داریم شما بگوئید به کجا می رویم! دولت محترمی که سمینار مبارزه با فساد راه می اندازید و برای نان پای مذاکره می روید شاید بهتر است شما پاسخ بدهید به کجا می رویم! دولت های قبل؛شما چطور آیا می دانید به کجا می رویم!

چه با پول چه بی پول...چه پا از روستایت بیرون نگذاشته باشی و چه به حساب بیت المال مارکوپولو شده باشی و دنیا را گشته باشی ته این کوچه برایت بن بست است!

مگر به سیره شهدا زندگی کنی و دشمنانت دائما نقشه مرگت را بکشند!

آقایان اسم کدامتان در لیست سیاه دشمن است...؟


کد خبرنگار : 14