تاریخ : 1393,دوشنبه 29 دي14:00
کد خبر : 30934 - سرویس خبری : اخبار

برگزاری یادواره شهدای بمباران



یادواره شهدای بمباران 28 دی ماه سال 65 شهر سنندج امروز با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار و دیگر مسئولان استان و شهرستانی و جمع زیادی از خانواده‌های شهدا در این شهر برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، فرمانده سپاه سنندج، در یادواره شهدای بمباران 28 دی ماه سال 65 شهر سنندج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز، اظهار کرد: در آن روز 220 نفر از مردم بی دفاع شهر سنندج شهید شدند.28 دی ماه روز ویژه‌ای در تاریخ است، اما متاسفانه تاکنون یادمانی برای شهدای این روز در سنندج وجود نداشته است. شهدا بهترین راه را برای ما مشخص کردند و مانند چراغی روشنی بخش، مسیر را به کا نشان دادند.

یوسفی ادامه داد: متاسفانه بعضی‌ها برای رفع عطش چشم به دوردست ها دارند اما واقعیت این است که آب کوزه شهدا همه عطش‌ها را می‌خواباند.

وی در پایان سخنان خود، با اشاره به اینکه متاسفانه امروز ما شاهد هتک حرمت گسترده کشورهای غربی به پیامبر اکرم(ص) هستیم، یادآور شد: ما این اقدام زشت را محکوم می‌کنیم و تا پای جان از آن حضرت دفاع می کنیم.

در ادامه این مراسم پیام «بهمن کارگر»، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خطاب به این مراسم قرائت شد و گروه سرود دانش آموزی دبیرستان صدیقین نیز به اجرای سرود انقلابی پرداختند.

بیان خاطرات پدری که در روز 28 دی ماه سال 65 فرزندان و همسر خود را از دست داده بود و همچنین اجرای گروه مدیحه سرایی در وصف پیامبر اکرم(ص) از دیگر بخش های این مراسم بود.