تاریخ : 1393,دوشنبه 29 دي15:16
کد خبر : 30941 - سرویس خبری : اخبار

یادواره شهدای انقلاب آشتیان



به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رمضانعلی چراغعلی‌گل صبح امروز در نشست اعضای کمیته بسیج و ایثارگران ستاد دهه مبارک فجر آشتیان اظهار داشت: این شهرستان در دوران انقلاب پنج شهید تقدیم انقلاب کرده است که از این تعداد چهار شهید متعلق به روستای نادرآباد و یک شهید متعلق به شهر آشتیان است.
وی تصریح کرد: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر یادواره شهدای انقلاب در روز 16 بهمن ماه در منزل شهید اصغر آقازیارتی در روستای نادرآباد و در شب 17 بهمن ماه در منزل شهید ایوب شریفی در شهر آشتیان برگزار خواهد شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آشتیان گلباران قبور مطهر شهدای شهر و روستا، برگزاری یادواره شهدای اصناف و شهدای روستای بن‌چنار، برگزاری مسابقات قرآنی، ورزشی و هنری، دیدار و سرکشی از خاندان معظم شاهد و ایثارگر، به صدا در آوردن زنگ انقلاب و میثاق با شهدا در دبیرستان امام خمینی(ره)، برگزاری ایستگاه صلواتی و ارسال پیامک را از دیگر برنامه‌های این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر اعلام کرد.
چراغعلی‌‌گل با اشاره به لزوم برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های دهه مبارک فجر گفت: مسئولان امر باید تلاش کنند ضمن برگزاری برنامه‌هایی پربار و حاوی مطالب آموزنده، نسل جدید را با وقایع و رویدادهای دوران انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش آشنا سازند.
وی بیان کرد: دهه فجر پیروزی نور بر تاریکی‌ها و آغاز حکومت عدل الهی بر سرزمین ایران اسلامی بود که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و با وحدت کلمه و پیروی از اسلام محقق شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آشتیان اظهار داشت: مسئولان موظف هستند نسل جدید را با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی آشنا کنند که دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای پرداختن به این مهم است.