تاریخ : 1393,چهارشنبه 01 بهمن12:30
کد خبر : 31030 - سرویس خبری : اخبار

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت



'رضا نثاری' روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری یادواره 700 شهید این منطقه اظهار داشت: جوانان ایران زمین از پاک ترین جوانان جهان هستند و تشنه دانستن پیام شهدا و قطعا این امر مسولیت ما را بیش از گذشته سنگین تر می کند.


وی با بیان اینکه تبعیت و پیروی از ولایت فقیه از مهمترین پیام های شهدا به نسل های آینده است، افزود: وحدت همه افراد جامعه با هر گرایشی حول محوریت ولایت فقیه این کشور را در برابر دشمنان به ویژه استکبار جهانی محافظت خواهد کرد.
شهردار منطقه 19 استقامت و جان فشانی شهدا را الگویی برای زندگی همه مردم دانست و تصریح کرد: آشنا ساختن مردم بویژه جوانان با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت یکی دیگر از مسوولیت های مهم مدیران شهرداری محسوب می شود و درهمین راستا مراسم یادواره شهدای منطقه برای سومین بار متوالی در بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.
نثاری همچنین به تکریم خانواده معظم شهدا و جانبازان در طول سال اشاره و تاکید کرد: تکریم این سرمایه های ارزشمند از افتخارات بزرگ هر مسوولی است و درهمین راستا هر هفته از 12 خانواده شهید و جانباز منطقه دیدار و از آنان تقدیر می شود.
وی در مورد برگزاری یادواره شهدا این منطقه شهرداری گفت: این مراسم با هدف پاس داشت 700 شهید این منطقه در ساعت چهارده روز پنجشنبه دوم بهمن ماه جاری در محل سالن ندبه بهشت زهرا(س) همراه با برنامه سخنرانی و مداحی برگزار خواهد شد.
نثاری افزود: در این مراسم علاوه بر خانواده شهیدان منطقه، روسای بنیاد شهید نیز حضور دارند و پس از آن، برنامه غبارروبی مزار شهدا با حضور میهمانان و مسوولان اجرا می شود.